ooievaarscup

• steve

Ik hoor iets over een toernooi waar Hellas en Hercules samen aan mee gaan doen hier in den haag!

er schijnen ook andere buitenlandse teams mee te zullen doen…

wie weet hier iets meer van? en is het de moeite waard om te gaan kijken?

Voor een paar goeie wedstrijden wil ik best naar de laan van poot rijden

wat jullie?

gr steve

• swing

Het klopt dat er komend weekend een toernooi is in Den Haag.

De volgende teams doen hieraan mee: Wings, Hercules, Hellas, Teutonia Riemke en Olse Merkum.

Hieronder staat het speelschema

Wedstrijd Programma Zaterdag 28 augustus 2010

Sporthal Loosduinen

12.30 – 13.50

Teutonia Riemke - Hellas

14.00 – 15.20

Olse Merksem - Hercules

15.30 – 16.50

Wings – Teutonia Riemke

17.00 – 18.20

Hellas - Hercules

19.00 – 20.20

Wings – Olse Merksem

20.30 – 21.50

Hercules - Teutonia Riemke

Wedstrijd Programma Zondag 29 augustus 2010

Sporthal Hellas

10.00 – 11.20

Hellas– Olse Merksem

11.30 – 12.50

Hercules - Wings

13.00 – 14.20

Teutonia Riemke – Olse Merksem

14.30 – 15.50

Hellas - Wings

• steve

Dank! ik ga zeker een paar wedstrijden meepikken want het zijn niet de minste teams die hier opgenoemd worden.

Laten we hopen dat dit toernooi een succes wordt en in de toekomst meer topteams naar de haagse regio brengt om te bewonderen ;)

gr steve

• tinus

de 1ste winnaar van de ooievaarscup is teutonia riemke uit duitsland deze ploeg was ver uit de beste alles gewonnen leuke ploeg om te zien spelen.

op de 2de plaats is hercules geworden die een kleine overwinning behaalde op hellas.

op de 3de plaats is hellas geeindigd met grote overwinningen op olse merksem belgie en wings

op de 4de plaats wings die alleen heeft gewonnen van olse merksem

op de 5de plaats onze belgische vrienden van olse merksem nog geen regioklasse niveau.

een heel leuk toernooi en hopelijk kan dit uitgebreid worden in denhaag zodat denhaag weer een mooi internationaal toernooi heeft.

teutonia riemke 8 punten

hercules 6 punten

hellas 4 punten

wings 2 punten

olse merksem 0 punten

• steve

Ja ik heb oa de wedstrijd Hellas - Hercules gezien. Het viel me direct op dat ze aan elkaar gewaagd zijn en dat terwijl hercules gezien wordt als titelkandidaat en hellas volgens stemmen weer zeker zal degraderen! (zie topic 1e divisie)

Liggen deze teams echt zo dicht bij elkaar of kwam dat slechts “omdat het maar een oefenpot” was?

En wat hoopt hercules uit te spoken in de eredivisie als ze nog maar net winnen van het team dat net gedegradeerd is?

Ik denk niet dat hellas degradeert trouwens, ze hebben een goede verdediging en zeer aardige keepers.

Gr steve

• tinus

inderdaad steve het klasseverschil was er niet, wat jij ook zegt het was maar een oefenwedstrijd en bij hellas komen nog 2 oud 1ste team spelers terug

waar hellas heel veel aan heeft hellas gaat niet degraderen maar ook nog niet promoveren als ze dit team bij elkaar kunnen houden misschien dat jaar daarna.

hercules zal een keer kampioen moeten worden nu 2x niet gelukt is 3x scheepsrecht anders kan het wel eens te lang gaan duren!

leuk toernooi uitbreiden die hap.