Mag het weer over handbal gaan?

• Ongezellig

Ik volg graag dit forum om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen in handballand, maar op deze manier kost het veel tijd en levert het weinig zinvolle informatie of discussie op. Daarom wil ik alle spellingfreaks verzoeken hun bijdragen elders te plaatsen. Laten we het weer over de inhoud hebben. Maar misschien is dat teveel gevraagd in deze competitieloze tijd en moet ik geduld hebben tot september :S Laten we het in ieder geval gezellig houden!

• B-Laro

Ongezellig, helemaal mee eens! :-)

• Harry

Beste Ongezellig,

Op zich heb je natuurlijk een goed punt. Er wordt van tijd tot tijd veel te veel gemuggenzift (dat is waarschijnlijk ook niet correct geschreven) op dit forum. Aan de andere kant is het wel zo dat sommige posts zoveel taalfouten bevatten dat er wel wat van gezegd mag worden. Je schrijft namelijk een post voor iemand anders en dan is het wel handig dat het een beetje leesbaar gebeurd.

Het gaat dan ook om de toon waarop zoiets gebeurd. Zo heb ik een reactie geplaatst op één van de posts van ‘cirkel100’ met een suggestie hoe het iets duidelijker zou kunnen (en niet 9 losse, onsamenhangende, posts maken). Dat was verder niet ‘ongezellig’ bedoeld.

Groeten,

Harry

• geile willie

Helemaal mee eens, aardger mag best, daarom stel ik voor, er moet meer geneukt worden, das ook lekker en gezellig.

• Drs. P

Eens kijken… kofschip, dus met een T… goed gespeld Willie!

• Harry

Het fokschaap lijkt me hier beter op zijn plaats dan het kofschip ;)

• Taalpurist

Of het fuckschip!!!

• groeneboekje

Zo zo Taalpurist, gaan we modern doen met “Fuckschip”?????? Is “Fuckschip” dan wel helemaal zuiver taalgebruik???

• Taalpurist

Ja hoor, fuck is gewoon ingeburgerd Nederlands net als shit.

• duszz

Lahte we hed wiel cheselich houten!

Ik fint dy spelynchs fouden 00k so iridand…