reactie op bondsafgevaardigde

• cirkel100

Onderstaande e-mail is een reactie aan een bezorgd handballid door een bondsafgevaardigde!

U weet een bondafgevaardigde moet de leden vertegenwoordigen.

U weet dat ik u gevraagd heb om uw bondsafgevaardigde te e-mailen.

De afdeling Oost heeft echter een bondsafgevaardigde die u royeert als u hem niet wilt volgen.

U begrijpt dat u voorzichtig moet zijn als u in Oost kritiek hebt en u dat met andere verenigingen deelt. Deze bondsafgevaardigde dreigt dan uw lidmaatschap af te pakken.

Als je als lid de zaken aan de orde wil stellen in plaats van in de achterkamertjes aan de orde te laten komen krijg je een dergelijke reactie.

Overigens was Dick von Groen voorzitter van de financiële commissie die het vorige bestuur heeft toegestaan om er een rotzooi van te maken.

Als toenmalig voorzitter van die financiële commissie heeft hij toen de financiën onvoldoende in de gaten gehouden.

Het gevolg een tekort van 500000-700000. Op dit moment wil hij heel graag bestuurslid van het NHV worden!

Als bondsafgevaardigde is hij zelfs onvoldoende in staat om de verenigingen in de afdeling Oost te vertegenwoordigen. Zie mijn vorige e-mail met bijlage.

• Harry

Beste “Cirkel100”,

Ik heb het vermoeden dat er enige frustratie bestaat bij jou over het reilen en zeilen bij het NHV. Ik vraag me alleen af wat je wil met het posten van al deze correspondentie. Moeten we daar op reageren? Is het alleen ter info? Vind je het allemaal onzin?

Misschien is het handiger om één ‘onderwerp’ aan te maken met daarin alle informatie over dat onderwerp. Is wel zo overzichtelijk, zeker als er straks mensen gaan reageren op alle verschillende onderwerpen. Nu maak je jezelf wel erg belangrijk door minimaal 9 onderwerpen te posten.

Groeten,

Harry

PS Denk er ook aan dat zonder toestemming van iemand je niet zomaar correspondentie mag publiceren?

• benieuwd

Mooi werk, cirkel100. Een pluim voor jou dat je dit aankaart en blijkbaar tegen een hoop schenen schopt! Het heeft even geduurd om dit alles door te lezen maar dit alles is werkelijk waar belachelijk! De reacties van menig aangesproken bestuurder zegt genoeg.

Kan je dit allen niet aankaarten bij NOCNSF, worden toch wel vaker landelijke besturen doorgelicht door onafhankelijke bureau's?

En overigens terecht dat jij de achterkamerdeurtjes open zet en hoop nog een heleboel tegen te komen, maar de publicatie van dit alles is riskant (juridisch oogpunt, zie Harry)

• Harry

Beste Harry zou ke a.u.b. met je achternaam willen reageren en niet met mijn voornaam ?

Deze is al in gebruik en schept derhalve verwarring/

• Harry

Beste Harry,

Ik kan natuurlijk percies het omgekeerde zeggen: "Wil jij niet met mijn voornaam reageren?". Helaas voor ons is Harry een vaker voorkomende naam en moet je altijd een beetje oppassen met je achternaam op het internet. Die gebruik ik dan ook niet. Ik gebruik overigens mijn voornaam al jaren op dit forum en ik heb er nooit problemen mee gehad.

Groeten,

Harry

• jantje

Natuurlijk ook de mail gekregen uit ons handbal landje Limburg.

Volgens mij zouden wij het met zijn alle moet steunen.

We zijn terug gelopen van de 100.000 leden naar de 50.000 leden

afdelingen die lastige leden hebben laten deze net zo makkelijk vallen moet je maar stoppen was 3 maanden geleden een antwoord van de scheidrechter commissie in Zuid-Holland

tegen een gewaardeerd scheidsrechter. ( is ook niet meer ingezet)

Natuurlijk is dat een afgeleide van de achter kamer politiek die het landelijke NHV er op na leeft.

Dus niet alleen het landelijke bestuur aanpakken maar zeker ook de afdelingen naar beneden toe zuiveren, is mijn advies.

Jammer dat ik het woord zuiveren moet gebruiken heeft voor mij een rare bij smaak maar kan er echt niets ander van maken.

Als we nu alleen maar eens kijken naar het beleid scheidsrechter nieuwe regels niemand met uitzondering van Zuid-Holland is op tijd netjes geïnformeerd.

• jopiedewit

normaal reageerde ben spaai nog weleens, blijft nu wel stil