reactie bondsafgevaardigde

• cirkel100

Lauren, volgens mij is de 2e mail die ik ontving. Gefundeert of ongefundeerd je stem laten horen .

Bent een gewoon een handballer of een kaderlid van een vereniging? Je antecedenten vrijgeven behoort minimaal tot de normale omgangsvormen.

Ik n.l. erg benieuwd wat je in je mars hebt om handbal weer gezond maken. Gaat je op de barricaden !!

Dit tast ogenblikkelijk je integriteit aan. Volgens mij hebt je door deze mail te verzenden je integriteit al verspeelt.

Sommige info moet geheim blijven!! Verenigingen hebben geen verstand van handbal!!

Met groeten,

Dick van Groen bondsafgevaardigden van de afdeling Oost

p/s

Tot slot kan de in houd van deze mail voor mij reden zijn om met een voorstel te komen je te royeren als lid van het NHV. Je verdient het niet om lid te zijn! Je bent een lul!

Dus nogmaals toen “lef” en maakt je identiteit bekendt.

• Harry

Volgens mij was alleen het woord ‘ royeren ’ goed gespelt.

Zo zie je maar, als je het genoeg gebruikt leer je het vanzelf of ………………………………………

gewoon eens intergreren ???????

• correctie

Beste Harry,

is het dan inteRgreren, of zullen we het toch maar houden bij integreren?

ga niet commentaar op iemand leveren als je het zelf ook niet juist spelt..

• Donald

Harry Schreef:

——————————————————-

> Volgens mij was alleen het woord ‘ royeren ’ goed

> gespelt.

> Zo zie je maar, als je het genoeg gebruikt leer je

> het vanzelf of

> ………………………………………

> gewoon eens intergreren ???????

Je bedoelt waarschijnlijk integreren?????????

• donald

Oh ja,

gespelt is ook verkeerd gespeld.

• Taalpurist

Ja en gefundeert en bent en gaat en hebt en verspeelt en gaat zo maar door!

• Groeneboekje

Taalpuristen zijn “fundamentalisten”. Ik ben tegen iedere vorm van fundamentalisme. Als een taal zogenaamd “zuiver” blijft is die taal ten dode opgeschreven.

Hier zijn overigens andere “fora” voor! Mischien is het beter dat je je daar druk maakt met gelijkgestemden!

• Harry

;):)o

• jantje

Natuurlijk ook de mail gekregen uit ons handbal landje Limburg.

Volgens mij zouden wij het met zijn alle moet steunen.

We zijn terug gelopen van de 100.000 leden naar de 50.000 leden

afdelingen die lastige leden hebben laten deze net zo makkelijk vallen moet je maar stoppen was 3 maanden geleden een antwoord van de scheidrechter commissie in Zuid-Holland

tegen een gewaardeerd scheidsrechter. ( is ook niet meer ingezet)

Natuurlijk is dat een afgeleide van de achter kamer politiek die het landelijke NHV er op na leeft.

Dus niet alleen het landelijke bestuur aanpakken maar zeker ook de afdelingen naar beneden toe zuiveren, is mijn advies.

Jammer dat ik het woord zuiveren moet gebruiken heeft voor mij een rare bij smaak maar kan er echt niets ander van maken.

Als we nu alleen maar eens kijken naar het beleid scheidsrechter nieuwe regels niemand met uitzondering van Zuid-Holland is op tijd netjes geïnformeerd.

• jatje

Natuurlijk ook de mail gekregen uit ons handbal landje Limburg.

Volgens mij zouden wij het met zijn alle moet steunen.

We zijn terug gelopen van de 100.000 leden naar de 50.000 leden

afdelingen die lastige leden hebben laten deze net zo makkelijk vallen moet je maar stoppen was 3 maanden geleden een antwoord van de scheidrechter commissie in Zuid-Holland

tegen een gewaardeerd scheidsrechter. ( is ook niet meer ingezet)

Natuurlijk is dat een afgeleide van de achter kamer politiek die het landelijke NHV er op na leeft.

Dus niet alleen het landelijke bestuur aanpakken maar zeker ook de afdelingen naar beneden toe zuiveren, is mijn advies.

Jammer dat ik het woord zuiveren moet gebruiken heeft voor mij een rare bij smaak maar kan er echt niets ander van maken.

Als we nu alleen maar eens kijken naar het beleid scheidsrechter nieuwe regels niemand met uitzondering van Zuid-Holland is op tijd netjes geïnformeerd.