Beste verenigingen,
Zie bijlage, zie onderstaand bericht! We moeten in actie komen!! Ik heb veel bemoedigende e-mails ontvangen van collega verenigingen. De meeste hebben de strekking: wat een beerput. Wat een rotzooi. Die Ben Spaai is echt een rat die op ons geld teert. Enz. We moeten wat doen enz.
Wij moeten onze afdelingsbesturen en bondsafgevaardigden oproepen om de boel schoon te vegen. Het is niet genoeg om mij een e-mail te sturen. Stuur die naar je afdelingsbestuur.
Omdat ik ongeveer 60 e-mails van verenigingen heb ontvangen en ze niet allemaal kan beantwoorden roep ik jullie allemaal op niet naar mij te e-mailen maar naar je afdelingsbestuur en je bondsafgevaardigden. Zij kunnen wat doen.
Het enige dat ik kan doen is de informatie die ik krijg met jullie te delen.
Dus heb je informatie en wil je die informatie delen, e-mail me!
Samen gaan wij het handbal weer gezond maken!!
Naar 1 NHV zonder dit bestuur en dit landelijk bureau!!! En tot die tijd
De bestuurder de heer Lokerman geeft namelijk aan om de nieuwe directeur buiten de cao te belonen (In een betaalde adviesopdracht dit mag nooit volgens noc-nsf!! Dit kan alleen in Afrika!!)
De sollicitant de heer Lokerman adviseert alvast over zijn toekomstige salaris. En dat salaris zal dan voor Lokerman of Hoeijmakers vele malen hoger zijn dan normaal!!!