Van: Lauren De Jonge
Verzonden: woensdag 18 augustus 2010 13:57
Aan: Ton
Onderwerp: Re: FW: Mailberichten Lauren(tien) de Jonge
Dit is echt onzin! Wat een leugen. Hoe kan ik bewijzen dat het een echte mail was. Want dit is echt te grof.
Laurentien de Jonge
Op 18 augustus 2010 13:44 schreef Ton het volgende:
Dit is bedoeld met gemanipuleerd!!
Ton van Born
Van: Kees Toonen
Verzonden: dinsdag 17 augustus 2010 12:50
Aan: Ben Borchers (bondsafgevaardigde); Dick van Groen (bondsafgevaardigdel); Ed Toussaint (bondsafgevaardigde); Esther Groot-Overman (bondsafgevaardigde); Fred Nijland (bondsafgevaarigde); Freddy Legtenberg (bondsafgevaaridgde); Gerard Smit (bondsafgevaardigdel); Henk Klerks (bondsafgevaardigde); Jan Wessel Heidinga (bondsafgevaardigde); Joop van den Enden (bondsafgevaardigde); Lisanne de Jong (bondsafgevaardigde); Paul Ramakers (bondsafgevaardigde); Rob van der Vecht (bondsafgevaardigde); Ton Kusters (bondsafgevaardigde)
CC: ‘Paul Hoes’; H. Hinke (Financiele Commissie); Ben van Meurs (vicevoorzitter nhvlimburg); Benny ten Voorde (voorzitter nhvtwenthe); Fanja Jochems-Spoelstra (voorzitter nhvnoordhollandnoord); Gerrit Spilt (voorzitter nhvmiddennederlandl); Hans van Riel (voorzitter nhvoostl); Herman Wessels (voorzitter nhvlimburg); Mieke Geven (voorzitter nhvbrabant); Warry Nijenbrinks (voorzitter nhvnoord)
Onderwerp: Mailberichten Lauren(tien) de Jonge
Beste collega’s
Ter informatie sturen wij u onderstaand bericht;
Onderstaande mail hebben wij vandaag doen uitgaan aan de besturen van de verenigingen behorende tot NHV Zuid-Holland.
Ben Borchers
Kees Toonen
Bondsafgevaardigden NHV
Zoals u hieronder kunt waarnemen heeft deze persoon (die zegt een bezorgd handballid te zijn) de inhoud van de mail zo bewerkt dat er een zeer negatief verhaal naar voren komt.
Wij als bondsafgevaardigden vinden dit een kwalijke zaak, mede omdat het hier toch om verdraaiing van feiten gaat.
Wij adviseren u dan ook om aan verdere mails van dit bezorgde handballid geen verdere aandacht meer te schenken.
Natuurlijk zullen wij als bondsafgevaardigde wel alle zaken de komende tijd zorgvuldig in de gaten houden.
Met vriendelijke groet,
Ben Borchers
Kees Toonen
Bondsafgevaardigden NHV
Ik n.l. erg benieuwd wat je in je mars hebt om het handbal weer gezond te maken. Ga je op de barricaden !! Doe dat dan met open vizier en meldt daarbij wat je in je bagage meeneemt.
Als je op de barricaden wilt moet je beginnen om afleren om mensen te beschadigen via de mail. Dit tast ogenblikkelijk je integriteit aan. Volgens mij heb je door deze mail te verzenden
je integriteit al verspeeld.
Met groeten,
Dick van Groen bondsafgevaardigden van de afdeling Oost
p/s ik reageer niet snel op mails van individuele personen. Maar mensen bespelen zonder kennis van zaken en zonder achtergrond informatie doet bij mij het besef ontstaan om tocht te reageren. Tot slot kan de in houd van deze mail voor mij reden zijn om met een voorstel te komen je te royeren als lid van het NHV.
Dus nogmaals toen “lef” en maakt je identiteit bekend.
Ik n.l. erg benieuwd wat je in je mars hebt om handbal weer gezond maken. Gaat je op de barricaden !!
Dit tast ogenblikkelijk je integriteit aan. Volgens mij hebt je door deze mail te verzenden je integriteit al verspeelt.
Sommige info moet geheim blijven!! Verenigingen hebben geen verstand van handbal!!
Met groeten,
Dick van Groen bondsafgevaardigden van de afdeling Oost
p/s
Tot slot kan de in houd van deze mail voor mij reden zijn om met een voorstel te komen je te royeren als lid van het NHV. Je verdient het niet om lid te zijn! Je bent een lul!
Dus nogmaals toen “lef” en maakt je identiteit bekendt.