Lauren de Jonge of Laurentien?

• cirkel

veel clubs en personen hebben de afgelopen week en ook al eerder brieven ontvangen van meneer Lauren de Jonge die zich ook wel Laurentien noemt.

Genoemde persoon blijkt daarin vreselijk asociaal tekeer met grof taalgebruik, maar doet dit wel heel erg anoniem.

Met welk doel?

Wie kent deze man of vrouw die de handbal compleet kapot wil maken en ook nog eens mensen neersabelt.

Als Lauren of Laurentien dit leest: anoniem emails en brieven zenden is hetzelfde als stalking.

Wie stopt hem/haar? Wie kent hem/haar? Waarom bewust mensen zó beschadigen?

Wie heeft allemaal zo'n brief gehad?

Hier is NIEMAND bij gebaat.

• Harsbal

Hij of zij stuurt deze mails naar alle verenigingen en bestuursleden in Nederland. Laten wij proberen te traceren waar dit vandaan komt en hem of haar hier fatsoenlijk en correct op aan te spreken.

• benieuwd

A is gezegd, nu natuurlijk B nog! Plaats die brief ergens, kunnen wij als niet ontvangers ook oordelen.

• blubberrr

Lauren of Laurentien. What's in a name “Cirkel”???

Het NHV moet zich de ogen uit de kop(stukken) schamen.

Er spelen financiële perikelen waar de honden geen brood van lusten. En dat allemaal met het zuurverdiende geld van de leden. :(

Daar heeft Lauren(tien) twee uitgebreide mails aan besteed.

Ik hoop dat de ‘oproerkraaier’ de mailtjes zelf post op dit discussieforum! Kan iedereen lezen waar het om gaat.

En “Cirkel”, het is niet Lauren(tien) die grof taalgebruik heeft gebruikt, dat was een bondsafgevaardigde

Die dit natuurlijk altijd zal ontkennen, want dat kan hij heel goed … met zijn functie.

• benieuwd

Nou blubberrr, als het niet te veel is gevraagd…Kom maar op, gok dat hier meer mensen actief zijn dan dat er personen die brief hebben ontvangen. :)

• Woutje Wachtmans

Ben ik de enige die er geen touw aan vast kan knopen?

• NU

Plaats de brief/brieven of hou er over op! Discussie forum is om ergens over mee te praten! De helft weet niet waar het overgaat dus plaats die brief of stop met dit topic!

• HJ

blubberrr Schreef:

——————————————————-

> Lauren of Laurentien. What's in a name “Cirkel”???

>

> Het NHV moet zich de ogen uit de kop(stukken)

> schamen.

> Er spelen financiële perikelen waar de honden

> geen brood van lusten. En dat allemaal met het

> zuurverdiende geld van de leden. :(

> Daar heeft Lauren(tien) twee uitgebreide mails aan

> besteed.

> Ik hoop dat de ‘oproerkraaier’ de mailtjes zelf

> post op dit discussieforum! Kan iedereen lezen

> waar het om gaat.

> En “Cirkel”, het is niet Lauren(tien) die grof

> taalgebruik heeft gebruikt, dat was een

> bondsafgevaardigde

> Die dit natuurlijk altijd zal ontkennen, want dat

> kan hij heel goed … met zijn functie.

Beste Blubber,

Als jij dan ook de beschikking hebt over het mailtje van de Bondsafgevaardigde dan zou je dit niet schrijven. In het originele mail van de Bondsafgevaardigde zaten niet van die merkwaardige taalfouten. Ook had dit bericht een ietwat andere strekking. Dit zou een aanwijzing kunnen zijn dat het mailtje wat jij blijkbaar dus ook gekregen hebt door Hermafrodiet Lauren(tien) is aangepast. Het kan natuurlijk ook zijn dat de Bondsafgevaardigde gezien het gebezigde taalgebruik in zijn mail aan Lauren(tien) zijn lagere school niet heeft afgemaakt. Aangezien dit aantoonbaar niet klopt kies ik voor de eerste aanwijzing: Namelijk dat er getwijffeld kan worden aan de “originaliteit” cq betrouwbaarheid van het mailtje dat Laurentien opvoerd als zijnde gestuurd door de Bondafgevaardigde.

• Ton van Born

Ter info.

Ton van Born

Van: Lauren De Jonge

Verzonden: woensdag 18 augustus 2010 11:50

Aan: Ton

Onderwerp: Re: bedreigen van een lid door een bondsafgevaardigde!

Geachte heer van Born,

Ik weet niet wat u bedoelt met het ‘slecht gemanipuleerde email’ maar uiteraard wil ik uw e-mailadres verwijderen. Wel wil ik u vertellen dat ik inmiddels heel veel emails heb gehad die ik niet verder heb gestuurd omdat die onze mooie sport teveel zouden beschadigen. Overigens kreeg ik een email waarin stond dat in het verleden Dick van Groen u en de heer Ramakers heeft willen royeren. Ook werd mij informatie toegezonden over een zaak die te maken heeft met Vince Evers. Ik weet niet wat het precies allemaal inhoud maar ben niet van plan dat soort dingen te versturen.

Met vriendelijke groet,

Laurentien de Jonge

Op 17 augustus 2010 12:13 schreef Ton het volgende:

Laurentien,

Wil je mij per direct uit de verzendlijst schrappen! Ik wens niet geconfronteerd te worden met (slecht) gemanipuleerde emails, welke onnodige schade berokkenen aan personen en/of instanties.

Een afdelingsvergadering is om te beginnen een goede plek om je ongerustheid kenbaar te maken.

Ton van Born (born@cdg-groep.nl)

PS Ik verwacht een bevestiging dat je mijn mailadres verwijderd hebt!

Verzonden: maandag 16 augustus 2010 21:13

Onderwerp: bedreigen van een lid door een bondsafgevaardigde!

Beste verenigingen,

Onderstaande e-mail is een reactie aan een bezorgd handballid door een bondsafgevaardigde!

U weet een bondafgevaardigde moet de leden vertegenwoordigen.

U weet dat ik u gevraagd heb om uw bondsafgevaardigde te e-mailen.

De afdeling Oost heeft echter een bondsafgevaardigde die u royeert als u hem niet wilt volgen.

U begrijpt dat u voorzichtig moet zijn als u in Oost kritiek hebt en u dat met andere verenigingen deelt. Deze bondsafgevaardigde dreigt dan uw lidmaatschap af te pakken.

Als je als lid de zaken aan de orde wil stellen in plaats van in de achterkamertjes aan de orde te laten komen krijg je een dergelijke reactie.

Overigens was Dick von Groen voorzitter van de financiële commissie die het vorige bestuur heeft toegestaan om er een rotzooi van te maken.

Als toenmalig voorzitter van die financiële commissie heeft hij toen de financiën onvoldoende in de gaten gehouden.

Het gevolg een tekort van 500000-700000. Op dit moment wil hij heel graag bestuurslid van het NHV worden!

Als bondsafgevaardigde is hij zelfs onvoldoende in staat om de verenigingen in de afdeling Oost te vertegenwoordigen. Zie mijn vorige e-mail met bijlage.

Met vriendelijke groeten,

Laurentien de Jonge (een bezorgd handballid!)

Op 16 augustus 2010 19:34 schreef Dick van Groen het volgende:

Lauren, volgens mij is de 2e mail die ik ontving. Gefundeert of ongefundeerd je stem laten horen . Bent een gewoon een handballer of een kaderlid van een vereniging? Je antecedenten vrijgeven behoort minimaal tot de normale omgangsvormen.

Ik n.l. erg benieuwd wat je in je mars hebt om handbal weer gezond maken. Gaat je op de barricaden !! Dit tast ogenblikkelijk je integriteit aan. Volgens mij hebt je door deze mail te verzenden je integriteit al verspeelt. Sommige info moet geheim blijven!! Verenigingen hebben geen verstand van handbal!!

Met groeten,

Dick van Groen bondsafgevaardigden van de afdeling Oost

p/s Tot slot kan de in houd van deze mail voor mij reden zijn om met een voorstel te komen je te royeren als lid van het NHV. Je verdient het niet om lid te zijn! Je bent een lul!

Dus nogmaals toen “lef” en maakt je identiteit bekendt.

• Ton van Born

Verzonden: woensdag 18 augustus 2010 13:57

Aan: Ton

Onderwerp: Re: FW: Mailberichten Lauren(tien) de Jonge

Dit is echt onzin! Wat een leugen. Hoe kan ik bewijzen dat het een echte mail was. Want dit is echt te grof.

Laurentien de Jonge

Op 18 augustus 2010 13:44 schreef Ton het volgende:

Dit is bedoeld met gemanipuleerd!!

Ton van Born

Van: Kees Toonen

Verzonden: dinsdag 17 augustus 2010 12:50

Aan: Ben Borchers (bondsafgevaardigde); Dick van Groen (bondsafgevaardigdel); Ed Toussaint (bondsafgevaardigde); Esther Groot-Overman (bondsafgevaardigde); Fred Nijland (bondsafgevaarigde); Freddy Legtenberg (bondsafgevaaridgde); Gerard Smit (bondsafgevaardigdel); Henk Klerks (bondsafgevaardigde); Jan Wessel Heidinga (bondsafgevaardigde); Joop van den Enden (bondsafgevaardigde); Lisanne de Jong (bondsafgevaardigde); Paul Ramakers (bondsafgevaardigde); Rob van der Vecht (bondsafgevaardigde); Ton Kusters (bondsafgevaardigde)

CC: ‘Paul Hoes’; H. Hinke (Financiele Commissie); Ben van Meurs (vicevoorzitter nhvlimburg); Benny ten Voorde (voorzitter nhvtwenthe); Fanja Jochems-Spoelstra (voorzitter nhvnoordhollandnoord); Gerrit Spilt (voorzitter nhvmiddennederlandl); Hans van Riel (voorzitter nhvoostl); Herman Wessels (voorzitter nhvlimburg); Mieke Geven (voorzitter nhvbrabant); Warry Nijenbrinks (voorzitter nhvnoord)

Onderwerp: Mailberichten Lauren(tien) de Jonge

Beste collega’s

Ter informatie sturen wij u onderstaand bericht;

Onderstaande mail hebben wij vandaag doen uitgaan aan de besturen van de verenigingen behorende tot NHV Zuid-Holland.

Ben Borchers

Kees Toonen

Bondsafgevaardigden NHV

Beste verenigingsbestuurders,

Afgelopen weken kregen wij via de mail een 2-tal berichten van Lauren(tien) de Jonge. U heeft van het bestuur van het NHV Zuid-Holland een brief ontvangen na de 1e mail.

De 2e mail was voor ons aanleiding om bij onze collega bondsafgevaardigde Dick van Groen na te vragen wat de inhoud van zijn mail aan Lauren(tien) de Jonge betrof.

Zoals u hieronder kunt waarnemen heeft deze persoon (die zegt een bezorgd handballid te zijn) de inhoud van de mail zo bewerkt dat er een zeer negatief verhaal naar voren komt.

Wij als bondsafgevaardigden vinden dit een kwalijke zaak, mede omdat het hier toch om verdraaiing van feiten gaat.

Wij adviseren u dan ook om aan verdere mails van dit bezorgde handballid geen verdere aandacht meer te schenken.

Natuurlijk zullen wij als bondsafgevaardigde wel alle zaken de komende tijd zorgvuldig in de gaten houden.

Met vriendelijke groet,

Ben Borchers

Kees Toonen

Bondsafgevaardigden NHV

Werkelijke mail verstuurd door Bondsafgevaardigde Dick van Groen

Lauren, volgens mij is dat de 2e mail die ik ontving. Gefundeerd of ongefundeerd je stem laten horen. Wat in de omgangsvorm hoort is gewoon bekend maken wie je bent; wat je doen!

Ben een gewoon een handballer of een kaderlid van een vereniging. Je antecedenten vrijgeven behoort minimaal tot de normale omgangsvormen.

Ik n.l. erg benieuwd wat je in je mars hebt om het handbal weer gezond te maken. Ga je op de barricaden !! Doe dat dan met open vizier en meldt daarbij wat je in je bagage meeneemt.

Als je op de barricaden wilt moet je beginnen om afleren om mensen te beschadigen via de mail. Dit tast ogenblikkelijk je integriteit aan. Volgens mij heb je door deze mail te verzenden

je integriteit al verspeeld.

Met groeten,

p/s ik reageer niet snel op mails van individuele personen. Maar mensen bespelen zonder kennis van zaken en zonder achtergrond informatie doet bij mij het besef ontstaan om tocht te reageren. Tot slot kan de in houd van deze mail voor mij reden zijn om met een voorstel te komen je te royeren als lid van het NHV.

Dus nogmaals toen “lef” en maakt je identiteit bekend.

De bewerkte mail zoals in het bericht van Laurentien de Jonge staat vermeld.

Lauren, volgens mij is de 2e mail die ik ontving. Gefundeert of ongefundeerd je stem laten horen .

Bent een gewoon een handballer of een kaderlid van een vereniging? Je antecedenten vrijgeven behoort minimaal tot de normale omgangsvormen.

Ik n.l. erg benieuwd wat je in je mars hebt om handbal weer gezond maken. Gaat je op de barricaden !!

Dit tast ogenblikkelijk je integriteit aan. Volgens mij hebt je door deze mail te verzenden je integriteit al verspeelt.

Sommige info moet geheim blijven!! Verenigingen hebben geen verstand van handbal!!

Met groeten,

p/s

Tot slot kan de in houd van deze mail voor mij reden zijn om met een voorstel te komen je te royeren als lid van het NHV. Je verdient het niet om lid te zijn! Je bent een lul!

Dus nogmaals toen “lef” en maakt je identiteit bekendt.