Dames 1ste Divisie 2010-2011

• tsja

V&L

Bentelo

Foreholte

SEW2

Olympia

Westlandia

Aalsmeer

Loreal

BFC

VOC2

Internos

HCV

Quintus2

DSVD

Wat zal hier gebeuren komend seizoen ?

HCV nieuwe ploeg op de been gekregen met nieuwe trainer.

Internos & VOC2 zijn de nieuwe ploegen vanuit de Hoofdklasse.

Loreal & BFC zullen de wens hebben zo snel mogelijk terug te keren naar de Eredivisie.

DSVD ?? tsja zullen ze dan dit jaar degraderen ??

Aalsmeer misschien toch wel de grote favoriet komend seizoen samen met Loreal & BFC. Er zijn in ieder geval een paar limburgse derbies te vinden dit seizoen.

Top 5:

BFC

Aalsmeer

Loreal

Quintus 2

VOC2

De ploegen die het onderin gaan uitvechten zijn denk ik:

Internos

DSVD

HCV

Heb er in ieder geval weer zin in !!!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

• Vliegertje

Top 3:

Aalsmeer–> goed team niet echt een uitblinker maar iedereen doet het

Sew 2 –> je weet nooit wie ze meenemen

BFC–> nog nooit ziet spelen maar hebben ere divisie ervaring

Onderste 3:

DSVS–> is het allemaal net niet

HCV 90–> hadden zich beter terug kunnen trekken, is niks zonder die ex-sew speelsters

Internos–> ken ik niet maar dit denk ik

• speedy

Ik heb geen idee wie er bij de top en bodem zullen eindigen aangezien ik weinig 1e divisie wedstrijden heb gezien, maar ik weet wel dat BFC absoluut niet bij de top 3 zal eindigen, eerder bij de laatste 3. Alle eredivisie-ervaring is weg, sterker nog ze hebben nog maar 3 speelsters van afgelopen seizoen waarvan er maar 1 veel speelminuten heeft gehad. Er zijn een aantal speelsters naar v&l, bevo en loreal vertrokken.

Loreal heeft ook van een aantal speelsters afscheid moeten nemen maar ik denk dat ze het toch nog wel goed zullen doen.

Verder vond ik afgelopen seizoen aalsmeer en quintus wel aardig, maar ik weet niet hoe die teams dit jaar zullen uitzien aangezien er bij quintus 1 ook een aantal vertrokken zijn.

• pietje

D.s.v.d. gaat het goed doen. Heb ze zien spelen!

• Snuggere

Ik denk:

Aalsmeer

Loreal

VOC2

V&L

SEW2

Quintus2

Olympia

Bentelo

Foreholte

Internos

BFC

Westlandia

HCV

DSVD

Ik denk dat de nummers 4 tot 9 heel erg dicht bij elkaar gaan liggen! Ik heb heel veel zin om te zien hoe deze competitie gaat lopen!

• toeschouwer

Kan het niet zo goed in schatten maar vind het leuk om een voorspelling te maken.

Ik hoop op leuke sportieve wedstrijden.

:)-D

V&L

VOC2

Aalsmeer

Loreal

Quintus2

SEW2

Olympia

Bentelo

Foreholte

HCV

Internos

BFC

Westlandia

DSVD

• pieteers

sew komt met hun dames 2 team vrij ver.. tenzij de ‘betere’ van het 2e met het eerste mee moeten.. dan zal er veel a jeugd en b jeugd inlopen..

• tsja

pieteers Schreef:

——————————————————-

> sew komt met hun dames 2 team vrij ver.. tenzij de

> ‘betere’ van het 2e met het eerste mee moeten..

> dan zal er veel a jeugd en b jeugd inlopen..

Pieteers……, dit is toch gewoon het verhaal van een 2de team ? Zowel Quintus2 als VOC2 zullen hetzelfde verhaal hebben als SEW2.

Alle 3 afhankelijk van wat er boven hun gebeurt in het 1ste elftal. Ik heb momenteel SEW2 mogen zien in de voorbereiding en VOC2, en SEW2 had op dat moment een wat stabielere ploeg veel meiden van rond de 19 / 20, waar ik bij VOC2 eigenlijk alleen maar broekies zag lopen, maar ze wonnen wel van VVW & ZAP ondanks de jonge meiden. Ik denk dat deze 3 teams het moeilijkst te voorspelen zijn in deze competitie gezien het nooit een stabiele ploeg. En straks ligt de competitie ook stil in de Eredivisie wat gebeurt er dan……1ste divisie gaat gewoon door dus het kan zomaar zijn dat het halve 1ste dan in ene wedstrijdritme houd in de 1ste divisie. Wat dat betreft is die competitie stop van de eredisivie straks niet echt geheel gunstig m.b.t. de competitie van de 1ste divisie. Maar misschien valt het wel mee in die periode alleen het zal me niks verbazen als het wel gebeurt.

ben in ieder geval benieuwd hoe de competitie voor deze 3 teams gaat lopen.

vooral Quintus en VOC staan toch bekent vanwege hun goede jeugdopleiding.

• liefhebber

Las op de site van het nhv de PD regeling. Onderste 4 degraderen rechtstreeks. Wie gaan eruit?