Oefenwedstrijd voor jong team

• HM

Op 16 oktober zit ons dames 1 team op trainingskamp in Zeist.

Het is een jong team (rond de 20) met potentieel. We spelen in de 3e klasse Midden Nederland met als doel naar de 1e klasse te komen.

Ik ben op zoek naar een ander jong team dat momenteel b.v. uitkomt in de 2e klasse en dat het leuk vind om op 16 oktober s'middags in Zeist een wedstrijd tegen onze dames te spelen

Wil je reageren op h.megens@ddinformatica.nl

Hein Megens

• Kees Toonen

Op 16 oktober kunnen wij niet omdat we zelf op stage zijn, maar een ander weekend willen wij best spelen. Wij hebben speelsters tussen de 16 en 25 jaar.

Jullie kunnen ook naar ons toe komen. Wij spelen 2e klasse regio Zuid-Holland (Berkel en Rodenrijs). Bijv 10 oktober om 15.00 uur.

mail naar TOGB@adveko.nl

• mirjam tol

hallo,

ik heb misschien nog een interressante wedstrijd voor je. wij gaan met dames 1 en 2 van hwc vlaardingen in het weekend van 2-3 oktober naar eindhoven voor een trainingsweekend.

op zaterdagavond 2 oktober ben ik nog op zoek naar een team om tegen ons dames 1 te spelen.

dit is ook een jong team met junioren die over zijn gekomen op leeftijd en een enkele iets te vroeg, hebben altijd jeugddivisie gespeeld, erg talentvol team. gaan straks 2de klasse spelen.

mail me maar als je interresse heb.

tol_mir@hotmail.com