voorspelling regio D (heren)

• VZVer

toch wel lekker dat er geen verwachtingen zijn van VZV . VZV heeft zich dit seizoen versterkt en de selectie is met een heren 2 uitgebreid Dit is met het oog op belangrijke wedstrijden als toen tegen zaanstreek lekker heb je altijd wat achter de hand. Maar weet je we zullen zien wie de touwtjes in handen heeft

• Havas Keeper

Zelf denk ik dat Lacom kampioen wordt

Zolang US weer leuke buitenlandse studenten heeft (op dit moment 2 sterke Fransen) en gedurende het seizoen iedereen tot zijn beschikking heeft is dit ook een zeer sterke tegenstander.

Tonegido heeft een redelijk grote leegloop gehad en is samengegaan met BKC en ik verwacht dat zij het zwaar zullen gaan krijgen dit seizoen.

BDC zal ook geen hoge ogen gooien vrees ik voor hun.

Teams als Blinkert/RKDES heb ik geen idee van, weet niet wie daar tegenwoordig nog spelen.

LHV zal bij de top5 eindigen, leuke ploeg ook om tegen te spelen.

Volendam afhankelijk wie daar spelen en hoeveel blessure-leed ze bij H1 en 2 zullen hebben denk ik

Meervogels, Zaanstreek en VZV zullen denk ik niet bij de bovenste helft behoren (denk zelf dat ze samen met Blinkert en RKDES op de laatste 5 plaatsen eindigen).

Tja en Havas… Er is niks weggegaan alleen maar bijgekomen. Selectie H1+2 is sterk uitgebreid en dus een bredere bezettig. Hoeveelste we zullen worden, zullen we zien. We weten wat onze doelstelling is…

• LRC nr5

Ik hou het voorlopig op:

1 US

2 BDC

3 Lacom

4 Tonegido

5 LRC

6 LHV

7 Volendam

8 HAVAS

9 Meervogels

10 VZV

11 Zaanstreek

12 Blinkert

• Tsja

Tsja, lastig voorspellen, want ik heb geen idee wat er is gebeurd op de transfer markt in de Regioklasse. Mijn glazen bol zegt dat de nieuwe ploegen het leuk gaan doen, mits er een ambitie is om bovenin mee te draaien (en US een heel seizoen op oorlogssterkte blijft)… Kampioenschap is prachtig, maar het lijkt toch het belangrijkste om bij de eerste zes te eindigen, vanwege de beoogde nieuwe competitieopzet….

1 Havas

2 US

3 BDC

4 Volendam

5 LHV

6 Meervogels

7 VZV

8 Lacom

9 LRC

10 Tonegido

11 Zaanstreek

12 Blinkert

• MotM

Wie zijn er gestopt bij BDC dan? Kan me niet herinneren dat er iemand gestopt is, en ik kan het weten.

• tafel

mijn voorspelling staat hieronder.

Nog even over de versterkte degradatieregeling en die hervorming van de landelijke klassen. De wijzigingen zijn nog steeds niet gepubliceerd. En volgens mij moet het een jaar van te voren gepubliceerd worden alvorens de wijzigingen doorgevoerd kunnen worden (exacte tijd van te voren weet ik niet). Dus ik verwacht dit jaar gewoon 1 promotieplaats en 2 degradatieplaatsen.

1 Havas; zouden het best wel is kunnen gaan doen, zeggen ze zelf.. Voordeel van de twijfel

2 US, speelt met een wel bekend vreemdelingenlegioen. Ik weet niet waar ze de speelers altijd vandaan toveren. Het enige is dat ze is met elkaar moeten leren spelen anders kunnen ze er ook wel weer uit vliegen.

3 BDC, ach leuk op de derde plek.

4 Volendam. Leuke ploeg met behoorlijk wat handbalervaring. Altijd lastig dus ik dicht deze ploeg wel een hoge plaats toe en promoveren willen ze waarschijnlijk toch niet ivm de reistijd.

5 Lacom gooit hoge ogen maar komt op de beslissende momenten te kort.

6 Meervogels van mij mogen het ook minder vogels zijn..

7 Blinkert langzaam, stug maar blijft er wel in.

8 LHV middenmotertje…

9 LRC idem

10 Tonegido zal er niet veel van bakken..

11 Zaanstreek met die nieuwe trainer van ze worden ze alleen maar slechter. Duidelijk een degradatie kandidaat.

12 VZV bakt er ook weinig van.

• Handbal

Hoezo wordt Zaanstreek alleen maar slechter met een nieuwe trainer, vraag me af waar jij dat op baseert tafel?

Van welke club ben jij eigenlijk?

En Havas als nr 1, zo geweldig goed zijn ze ook weer niet.

• nounou

1 VZV (laat maar zien)

2 LHV (hup Leusden!)

3 BDC (voortborduren op eeuwige roem?)

4 Volendam (hangt af van blessures)

5 Havas (moet eerst een jaartje aanpassen)

6 US (hangt af van consistentie)

7 Lacom (altijd gevaarlijk, maar te vaak net niet)

8 Zaanstreek (gaat deze trainer het doen?)

9 Meervogels (geen idee…)

10 Tonegido (Idem dito)

11 BLinkert (ouwe glorie vergaat ….(niet?)

12 LRC (never heard of, sorry)

alles is nog open, gezien eerdere voorspellingen….

Cheers, op een verrassend seizoen!

• Havas Keeper

@Handbal…

hoezo doet Havas het niet zo geweldig goed?

Vorig jaar thuis makkelijke gewonnen van Zaanstreek, uit gelijk gespeeld… de rest allemaal gewonnen.

Buiten ook terecht kampioen geworden.

Het team is t.o.v. vorig seizoen versterkt en we kijken erg uit naar de 1e buitenwedstrijd… Thuis tegen Zaanstreek, meteen erg beslissend voor het kampioenschap veld.

• nieuw@LRC

@ nounou: LRC staat voor Lotus RKDES Combinatie, staat ingedeeld onder RKDES.

Hebben naast de combinatie nog 4 nieuwe spelers vanuit NHV Zuid-Holland