voorspelling regio D (heren)

• nieuw

het duurt nog even en dan begint de competitie weer voor de regio D

wat denk jullie, wie gaan er mee doen voor het kampioenschap en wie gaan er strijden tegen degradatie

Hieronder nog even de indeling

BDC

Blinkert

Havas

Lacom

LHV

Meervogels

Tonegido

RK DES

US

Volendam 3

VZV

Zaanstreek

ik zal vast mijn voorspelling geven voor de eindstand:

1 BDC

2 Lacom

3 Havas

4 LHV

5 Volendam

6 US

7 Tonegido

8 Zaanstreek

9 RK DES

10 Blinkert

11 Meervogels

12 VZV

• midden

Ik zeg

1Lacom

2BDC

3LHV

4Zaanstreek

5Havas

6Volendam

7US

8Tonegido

9Blinkert

10Meervogels

11RKDES

12VZV

• Monsieur

Ik denk dat de teams van Noord-Holland-Noord sterk onderschat worden.

Ik denk de volgende eindstand:

01 Lacom

02 BDC

03 Meervogels

04 Tonegido

05 Volemdam

06 VZV

07 US

08 De Blinkert

09 Havas

10 LHV

11 RKDES

12 Zaanstreek

• Handbal

Zaanstreek laatste?

Waar baseer je dat op in de,rangordewedstrijd werd vzv compleet overklast door Zaanstreek.Heb dat mijn eigen ogen gezien,Zaanstreek heeft een jong team en ik geloof nu een coach met flinke dozes handbalervaring.Ik denk dat Zaanstreek dit jaar hoge ogen gaat gooien.En voor de rest ben ik het wel grotendeels met je eens,alleen vind ik meervogels erg hoog staan.

• Monsieur

Ik baseer dat op de tegenvallende resultaten van 2 jaar geleden. Zaanstreek degradeerde zowel binnen als buiten, meen ik. Afgelopen seizoen heeft VZV een prima seizoen gedraaid, op die wedstrijd na dan. Laten we in ieder geval voor jou hopen dat Zaastreek niet zo laag eindigt.

Volgens mij is het zelfs zo, dat de eerste 6 promoveren en de laatste 6 degraderen. Zoiets heb ik ook gelezen op een forum op handbal startpagina. Meervogels staan misschien hoog, maar verrassingen zijn er ieder jaar.

Wat wordt het volgens jou, Handbal? Lees het graag

• MN

Waarom staat UDSV er niet meer tussen, was vorig seizoen toch ook een kampioens kandidaat

• Handbal

Volgens mij is Zaanstreek 2 jaar geleden niet gedegradeerd op het veld, maar zijn juist kampioen geworden op het veld en hebben het nk veld meegedaan. Ze zijn wel 2 jaar geleden in zaal gedgradeerd maar nu alweer terug gepromoveerd. Ik vind dat vzv nou niet echt in een sterke poule zat in de zaal, met meervogels als kampioen, aangezien Zaanstreek ook 1 x vrij makkelijk won van meervogels op het veld en 1 x net verloor.

Mijn voorspelling is.

1. Bdc

2. Lacom

3. Lhv

4. Zaanstreek

5. Havas

6. Us

7. Tonegido

8. Volendam

9. Meervogels

10. Blinkert

11. RKDES

12. VZV

• Praatjesmaker

Waarom schaalt iedereen BDC zo hoog in? Valt volgens mij steeds verder uit elkaar (2 steunpilaren zijn gestopt keeper en mo)

Lacom en LHV gaan uitmaken wie er gaan promoveren met Volendam als outsider, maar die willen denk ik niet promoveren.

UDSV is gezellig naar de afdeling in Zuid-Holland gegaan.

Mijn voorspelling:

Lacom

LHV

Volendam

Havas (mits ro/rh) daar nog speelt

BDC

Zaanstreek

VZV

Meervogels

Blinkert

Tonegido

US

RK Des

• Monsieur

Ik vind niet dat je het wel ongerveer eens bent met mijn staan, Handbal. We zitten in totaal 40 plaatsen bij elkaar vandaan. Verder denk ik niet dan Volendam en Tonegido bij de laatste 6 eindigen. Maar het zijn voorspellingen. Iedereen kijkt naar andere dingen en kent de ene club beter dan de andere club.

Verder kan Praatjesmaker best gelijk hebben. Ik weet niet van alle clubs wat er gebeurt qua vertrekkende of versterkende spelers.

We zullen het zien.

• Monsieur

staan, zegt hij… Ik bedoel natuurlijk stand.