Snapt iemand dit nog?
Terwijl lions hun eigen beleid helemaal de hemel in prijst denk ik daar toch iets anders over.
Lions haalt profspeler Pejovic. Zo'n speler komt niet voor minder dan 1500euro per maand. Dan denk ik: zijn er gaan alternatieven? Bouwen aan de jeugd, investeren in andere regionale spelers ('belgische limburgers' zoals Beaumont, albers, Meij, onink, Kohlen, stijnen). De instelling van lions is altijd geweest om geen belgische limburgers terug te halen omdat ze te duur zouden zijn. Hoe kun je je dan nog verantwoorden met een aankoop als pejovic en een trainer die maandelijks 6000 euro opstrijkt??? Die ook nog eens totaal geen regiobinding hebben en het publiek zich dus niet mee kan identificeren. Ik vind het in ieder geval onverklaarbaar en getuigen van slecht beleid aangezien die belgische jongens bereid zijn om te praten over een overgang, regiobinding hebben, allemaal finales hebben gespeeld voor het kampioenschap aldaar en dus de nodige ervaring in huis hebben dat lions zo nodig heeft.
Het is in mijn ogen de grootste fout geweest om bij de fusie verder te gaan met een Gierman en Knols die niet meer serieus worden genomen door handballend nederland en geen goede naam hebben en hun negatieve erfgoed hebben genomen naar de lions. En berijp me niet verkeerd: ik draag het handbal in Zuid-Limburg een warm hart toe maar niet op deze manier. Topbeleid jongens