ongelooflijk beleid lions

• drek

Snapt iemand dit nog?

Terwijl lions hun eigen beleid helemaal de hemel in prijst denk ik daar toch iets anders over.

Lions haalt profspeler Pejovic. Zo'n speler komt niet voor minder dan 1500euro per maand. Dan denk ik: zijn er gaan alternatieven? Bouwen aan de jeugd, investeren in andere regionale spelers ('belgische limburgers' zoals Beaumont, albers, Meij, onink, Kohlen, stijnen). De instelling van lions is altijd geweest om geen belgische limburgers terug te halen omdat ze te duur zouden zijn. Hoe kun je je dan nog verantwoorden met een aankoop als pejovic en een trainer die maandelijks 6000 euro opstrijkt??? Die ook nog eens totaal geen regiobinding hebben en het publiek zich dus niet mee kan identificeren. Ik vind het in ieder geval onverklaarbaar en getuigen van slecht beleid aangezien die belgische jongens bereid zijn om te praten over een overgang, regiobinding hebben, allemaal finales hebben gespeeld voor het kampioenschap aldaar en dus de nodige ervaring in huis hebben dat lions zo nodig heeft.

Het is in mijn ogen de grootste fout geweest om bij de fusie verder te gaan met een Gierman en Knols die niet meer serieus worden genomen door handballend nederland en geen goede naam hebben en hun negatieve erfgoed hebben genomen naar de lions. En berijp me niet verkeerd: ik draag het handbal in Zuid-Limburg een warm hart toe maar niet op deze manier. Topbeleid jongens

• tinus

ik dacht dat de lions eigen jongens wilde opleiden of spelers met een limburgse achtergrond wilde halen maar niets van dat ze halen weer ouderwets buitenlanders deden ze vroeger ook al dus er veranderd niets in limburg.

• ookrr

Flauwekul allemaal, ik tel 2 buitenlanders op een selectie voor leeuwtjes 1 en 2 van 26 spelers. Jullie zoeken spijkers op laag water.

Ik denk dat de belgische ex-spelers die in aanmerking kwamen al lang benaderd zijn maar het vele trainen ivm hun werk niet zien zitten.

• iemand

denk je nou werkelijk dat Knols of Gierman dat soort spelers kunnen binnen halen.

Dat niveau hebben ze echt niet .

• stefan

Dit is de zoveelste aankoop,

de lions hebben een beleid dat ze elk jaar weer zeggen dat ze de jeugd goed opleiden zodat ze door kunnen stromen naar de heren 1. Mooi beleid maar dat komt er niet van. Lions is een club die jaarlijks miljoenen van de gemeente krijgt om te investeren in de club en koopt dus ook buitenlanders omdat ze dat geld hebben.

Gelukkig worden de ploegen in noord holland wel nederlands kampioen die een top beleid hebben en de jeugd laten doorstromen.

• Mossel

Ja want bij Volendam spelen zoveel spelers die uit Volendam komen!

KLOPT…owneej toch niet!

• haha

Miljoenen?

En dan nog geen kampioen?

Dan kunnen ze elke speler in NL halen vermoed ik haha.

Feiten svp………………………………

stefan Schreef:

——————————————————-

> Dit is de zoveelste aankoop,

>

> de lions hebben een beleid dat ze elk jaar weer

> zeggen dat ze de jeugd goed opleiden zodat ze door

> kunnen stromen naar de heren 1. Mooi beleid maar

> dat komt er niet van. Lions is een club die

> jaarlijks miljoenen van de gemeente krijgt om te

> investeren in de club en koopt dus ook

> buitenlanders omdat ze dat geld hebben.

>

> Gelukkig worden de ploegen in noord holland wel

> nederlands kampioen die een top beleid hebben en

> de jeugd laten doorstromen.

• gaat het?

iemand schreef:\

denk je nou werkelijk dat Knols of Gierman dat soort spelers kunnen binnen halen.

Dat niveau hebben ze echt niet .

hahaha vind je je zelf niet een beetje zielig doen? In jouw ogen zouden ze dus geen ex-limburgse belgen binnen kunnen halen maar zoals door jullie genoemd wel een prof?! hahaha hoop dat jullie beleid allemaal goed op orde is in zuid-holland!

en laten we inderdaad eens tellen bij volendam, uhm 1, 2, 3, oh nu houdt het op met alle volendammers…..

• hup lions

Met de begroting van de lions zou goed beleid al beloond zijn met een landstitel vermoed ik.

Vermoed dat het toch prutsers zijn.

Denk dat de begroting van Volendam en Aalsmeer voor de herenselectie veel lager is dan die van de Lions.

Natuurlijk komt niet iedereen uit het dorp volendam. Maar effectief met geld/ budgetten omgaan gaat daar kennelijk veel beter.

Vlijm liep niet voor niets die kant op. Had hem de lions gegeven. Had op jaarbasis een hoop gescheeld.

Die rus moet zich toch kapot lachen………………………………..

• De Burgemeester

Het is allemaal heel logisch.

De gemeente en provincie rammen er leuk model doorheen ter promotie van een politiek speeltje (sportzone), waardoor alle subsidies naar een klein groepje zijn gegaan. Alleen blijkt het model niet zo succesvol. Verenigingen worden uitgekleed en kunnen niet meer opleiden (trainers en trainingsuren zijn weg uit verenigingen). Opleiden moet dan maar individueel gebeuren op 1 school (weer een ander belang dan de handbalsport) voor de gehele westelijke mijnstreek (terwijl dit eerst veel breder binnen 3 verenigingen gebeurde).

En nu het ook sportief alleen maar slechter is gegaan de laatste jaren (geen fatsoenlijk handbal, met te dure spelers (het niveau niet hebben) zonder binding dus geen publiek) word de overtreffende trap ingeschakeld (inderdaad bekend beleid van de huidige bestuurders). Maar begrijpelijk als laatste strohalm voor de politiek om hun speeltje (voor de buitenkant) succesvol te laten lijken.

Het is succes kopen in plaats van opbouwen, maar politici en bestuurders zijn er zonder kennis van zaken ingestapt en kunnen nu niet meer anders. Het is natuurlijk geweldig dat zo'n spelers hier neerstrijkt maar of het iets oplost voor de lange termijn is zeer twijfelachtig

De Burgemeester