Het is inderdaad nog wat moeilijk te zeggen. Veel teams hebben (volgens mij) ook een nieuwe trainer(ster), dus je weet niet hoe ze het komend seizoen gaan spelen. Als ik het een beetje baseer op vorig seizoen dan zou ik zeggen dat PSV voor de titel gaat. Sprongen er vorig jaar samen met Internos uit. Teams zoals Marsna en Verburch, die de laatste seizoenen ook steeds in het linkerrijtje eindigden, spelen (naar mijn mening) te wisselvallig. Maarja nogmaals, je weet niet of ze versterking hebben gekregen en hoe ze gaan spelen.
Voor de onderste plaatsen denk ik dat dit MHV en Velo worden. Dit zijn allebei geen verkeerde teams, die zeker een goede pot handbal kunnen spelen. Maar vaak grijpen ze er net een beetje langs.
Wat betreft de nieuwkomers. Ik heb geen idee. Zal bij Wings iedereen blijven nu ze vanuit de eredivisie ineens in de hoofdklasse spelen? De teams zoals gemini en United Breda… Ik weet het niet, het is vrij makkelijk om te zeggen dat die een moeilijk jaar zullen krijgen. Maar kijk eens naar vorig jaar. Wie eindigt op de 1e, 2e en 3e plaats? Internos, Psv en Voc. Alledrie teams die vanuit de regioklasse gepromoveerd zijn.
Al met al blijft het lastig. Ik denk dat het allemaal teams zijn, die net zoals vorig jaar, van elkaar kunnen winnen en verliezen. Het ligt allemaal erg dicht bij elkaar.
Ik heb er in ieder geval zin in!