e en o ,heren of dames

• iemand

Wat een verschil bij emmen tussen de dames en de heren.

dames europees heren niet.

dames uitgebreide voorbereiding .

heren heel beknopt.

dames zes nieuwelingen .

heren pas eentje.

ik denk dat portengen dat al gauw gezien had dat er voor de heren niet veel budget overbleef.

• tinus

het is jammer dat een grote club als e&o onverantwoordelijke dingen doet een te dure huishouding en te weinig inkomsten kan je in de afgrond helpen nu hebben de dames van e&o een hoofdsponsor en een samenwerkingsverband met oldenburg wat ook voordelen heeft zeker financieel gezien. maar hoelang duurt dat nog. al zal in een dorp als emmen altijd wel weer een sponsor te vinden zijn.

meer respect voor clubs die het met veel minder geld moeten doen en geen gekke dingen doen en ook succes hebben. zonder spelers te betalen huizen regelen auto + benzinegeld regelen forse vergoedingen betalen aan spelers. wat e&o doet waardoor spelers het hoofd op hol slaan van andere verenigingen.

zie aalsmeer en hellas in het verleden bij de heren hebben toch ook veel succes en succes gehad.

portengen zijn kwaliteiten staan buiten kijf de beste trainer van nederland

ik geloof niet dat langendijk daar aan kan tippen al wil ik het nog wel eens zien met het zelfde materiaal als portengen.

want je bent net zo goed als je materiaal.

• smeichel

tinus, je praat onzin.

Niemand is gelijk aan elkaar en als je t materiaal van vorig jaar vergelijkt met t materiaal van dit jaar met E&O tot nu toe!! (E&O heeft vaker een dag voor de deadline toe geslagen) is er een gigantisch verschil..

kortom je praat poep!

• jehooft

E&O heeft al vaker een dag voor de deadline toegeslagen? bedoel je dat ze een dag voor de deadline een (paar) buitenlanders halen om zo een bij voorbaat verloren seizoen te lijmen?

ben benieuwd of ze dit jaar hetzelfde truukje gaan flikken

• trainer

ik snap het negatieve niet helemaal en ik probeer het een beetje te verduidelijken. smeege, hagen en de vos vorig seizoen amper gespeeld, laat staan helemaal niet gespeeld. de enigse aderlatingen zullen zijn verjans en gj mulder, waarbij van mulder gezegd wordt dat hij alsnog een jaar doorgaat. verjans is absoluut een verlies maar daar staat tegenover de terugkomst van nick bezoen, maarten lueks, niek kuik en sonni de jonge. dus worden ze nu dan zoveel zwakker, dacht het niet. daarnaast ben ik ervan overtuigd dat er nog een paar toppers worden gehaald. dus qwa spelers lijkt het me niet een probleeem, het grote probleem waar men bang voor is ligt in het feit dat portengen weg is, maar wie weet kan langendijk wel hetzelfde, zijn namelijk 2 vrienden

• smeichel

Gebruik je hoofd is jehooft, 2 jaar geleden kwamen ze een dag voor de deadline met mads rolander nielsen, dit was niet zomaar een spelertje. Volgens mij was die dat jaar ver weg de beste mid opbouw uit de eredivisie.

Trainer ben het wel met je eens, alleen Smeenge heeft daar en tegen wel veel gespeeld en ook een redelijk seizoen gespeeld.. Daarnaast hebben ze nu maar 1 linkshandige speler.. das wel iets te weinig lijkt me.

• jehooft

e&o heeft volgens mij geen geld meer… kan jij je hoofd wel in het zand steken smeichel, maar ik heb er een hard hoofd in…

zal wel een seizoen worden met JG Mulder, als Niek Bezoen een keertje fit blijft en Erik Huizing die het spelletje moeten gaan maken… De rest is naar mijn mening nog wat te onervaren/jong om een team op te bouwen

• Mossel

Leg de regel als bezoen een keer fit blijft even verder uit?

Begrijp hem namelijk niet helemaal!

Als je vorig seizoen toevallig het merendeel ernaast hebt gestaan omdat je een gebroken voet hebt!

Terwijl je daarvoor 7 jaar lang bijna alle wedstrijden hebt gespeeld in de eredivisie…

Moet je mij eens uitleggen wat je allemaal wilt?

Volgens mij zijn er gewoon een aantal mensen die E&O in een kwaad daglicht willen stellen!

Jaloers of wat is de reden?

• smeichel

In t zand.. pfff.. was daar maar zo.. geen tijd voor helaas!

Maar de club hoeft ook niet altijd geld te hebben om een speler te halen, das pas hocus spocus he!