voorspellingen 1e divisie heren

• sjeng

wie zijn volgens jullie de kampioenskandidaten en de 4 degradanten:

ik doe een schot voor de boeg:

Hercules en Nieuwegein strijden om het kampioenschap

degradanten:

nieuwkomers achilles en ventura kan ik niet zo goed inschatten zijn nieuw voor mij

Ik verwacht dat volendam 2, Tachos, White Demons en MHV niet boven de helft zullen uitkomen

Hellas is sterk verzwakt…. hoe sterk zijn ze nog op 1e divisie niveau? dat is de vraag

Er gaan overigens 4 ploegen degraderen !! dat wordt spannend onderin dit jaar.

• janus

4 ploegen? waarom al weer versterkte degradatie?

• Peb

Ventura speelt thuis blijkbaar zonder hars. Wat volgens sommigen geleid heeft tot het kampioenschap.

Denk dat sommige teams hier (net zoals bij MHV) niet makkelijk mee overweg kunnen, waardoor Ventura thuis de nodige punten kan pakken.

De versterkte degradatie is mij ook onbekend???

Op de NHV site staat onder het kopje “informatie over de competitie 2010-2011” geen rare dingen van versterkte degradaties bij regio-, hoofdklasse en 1e divisie.. Ben benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren..

• alex

ik denk dat als het er echt 4 zijn hellas, tachos, achilles en white demons gaan degraderen.

• Febo

Promotie… hercules

Periodekampioen Tachos… als ze onze nederlandse pool bartek weer terug halen dan VEGERen ze de vloer aan met de rest…. maar ik moet het eerst nog zien of dat die ‘polen’ komen

degradatie

mhv white demons Ventura en psv

En dan het jaar erop geen harsloze wedstrijden meer

• Henk

NR 13 denk je nu echt dat bartek naar een eerste divisie clubje wil?

• handbalprof

Wat denk jij dan henk? Uncle henk waar bemoei je je mee?

• White boy

KAMPIOENEN!

• alex

wedden van niet

• Fisherman

Kampioen (hoeveel punten zullen ze laten liggen? ik denk maximaal 1): Hercules

Degradanten: MHV, White Demons, Ventura en Tachos (tenzij ze zich echt hebben versterkt)

De 2e teams zullen goed meedraaien dit jaar en zullen wellicht de competitie en de strijd om de nacompetitie hier en daar beslissen…

Succes!