Voorspelling Dames Eredivisie

• verveling

Het duurt nog even, maar aangezien alle transfers inmiddels bekend zijn ben ik wel benieuwd naar jullie mening over het aankomend seizoen.

Welke clubs gaan er mee doen om de prijzen?

• saaiibiza

Het zal gaan tussen:

VOC Stabiele basis + Vertrek van Van der Heijden goed opgevangen door Polman, vraagteken hoe van de Mast en Abdoelhafizkhan het vertrek van Broch en Deen gaan opvangen. Als Abdoelhafizkhan het lukt om fit te blijven geef ik VOC weer een goede kans aangezien op Deen na de gehele basis er nog staat die daarvoor ook al twee keer kampioen zijn geworden

Dalfsen Heeft zich bijzonder goed versterkt, zeker een kanshebber . Zijn naar mijn mening wat te afhankelijk van Smits..

Hellas Hoe wordt het vertrek van Snelder opgelost? Net als VOC wordt het spel van Hellas erg bepaald door de circelspeler. Hetzelfde dus alsvoor VOC: weten zij dit goed op te lossen dan is ook Hellas een kandidaat.

E&O Heeft zich voornamelijk in de breedte goed versterkt, Een niet te onderschatten outsider!

• Estartit

Wel eens met de kandidaten. Niet helemaal met de argumentatie. E&O heeft zich met Rachel en met Esther niet bepaald alleen in de breedte versterkt. Beide dames zijn toppers. VOC is nu driemaal achterelkar kampioen geworden. De basis van twee seizoenen geleden is er nog steeds. Ben ook benieuwd hoe het op de circel gaat maar geef ze een goede kans op de 4e titel.

Met Dalfsen weet ik het niet zo. Het vorige seizoen eindigde als een nachtkaars. Zie Dalfen meer als een outsider en E&O als echte kandidaat naast VOC.

Hellas is een wat onevenwichtig team wat pas in de nacompetitie begon te draaien. Dit jaar geen nacompetitie!

SEW komt ook niet voor in mijn rijtje. Wat is daar allemaal gebeurd in Wognum/ Nibbixwoud. Met het vetrek van de DSB lijkt ook de ehele selectie te zijn verdwenen.

Mijn voorspelling: Op de eerste twee plaatsen VOC en E&O, plaatsen 3 en 4 voor Hellas en Dalfsen.

• harspot

E&O, Hellas en Dalfsen willen heel graag. Dalfsen en E&O richten zich op het volgende seizoen, Hellas wil ook graag om de titel meedoen. Quintus is aan het bouwen, Nieuwengein wil in het rechterrijtje belanden. DSS en Bevo krijgen het moeilijk om zich te handhaven. Handbalacademie is aan het bouwen met nieuwe speelsters zie hen rond plaats 4/5 Quintus gaat nog voor de opleiding en VOC zegt dat ze gaat bouwen voor de toekomst. Het feit is dat ze alweer een titelwaardigteam hebben.

Wordt een spannende competitie waarbij E&O en Dalfsen vechten om een been. Maar wie gaat er uiteindelijk mee heen???? Zou zomaar Hellas of voor alweer VOC kunnen zijn!

• voetfout

nieuwegein in het rechterrijtje? hoe bedoel je dat?

Is er al meer bekend over een vervangster voor Snelder bij Hellas?

en wat zal Fortissimo brengen dit jaar?

• tinus

voc blijft favoriet als 3 voudig kampioen maar ze zijn toch toppers kwijtgeraakt zoals broch,deen en vd heiden en dat is niet makkelijk op te vangen. maar met polman en abdoelhafizkan zijn goede vervangers gehaald alleen afwachten of kim haar oude niveau weer kan halen.

hellas is versterkt op de hoeken (lisette moelker komt) maar verzwakt op de cirkel (danick snelder weg) hellas is een ploeg die al 2 jaar lang door de nacompetitie in de finale is terechtgekomen kijk je naar de reguliere competitie zijn ze 4de en 3de geworden en stonden ze qua punten niet in de buurt van voc. dus ben benieuwd. ze hebben veel speelsters erbij (gwendolyn yung,monika kornet) en nog wat talenten maar niet op de cirkel en dat is een gemis.

dalfsen is weer ietsje sterker geworden maar hoelang gaat het nog goed met de huidige trainer daar? ben benieuwd.

e&o is toch hun beste speelster kwijtgeraakt lois abbingh dus zo makkelijk aan doelpunten komen dat lukt niet meer maar ze hebben zeker ook goede mensen binnen gehaald rachel piekhaar is een prima speelster maar wel een jaar lang geblesseerd geweest.

dit zijn voor mij de favorieten wordt wel spannend dit jaar. deze ploegen zullen tegen de zogenaamde kleintjes geen punten mogen verspelen.

• tinus

de ploegen die het moeilijk gaan krijgen zijn bevo,dss, kwiek en fortissimo

bevo en dss zijn de promovendussen en die krijgen het traditioneel moeilijk al hoe wel hellas werd ook vanuit de 1ste divisie 2de van nederland!

fortissimo en kwiek hebben er weinig of niets bij en er is alleen maar weg dus zal moeilijk worden

de middenmoters nieuwegein,quintus en sew

nieuwegein wel veel speelsters erbij maar niet van echte kwaliteit volgens mij?

bij quintus zijn de beste speelsters weg moelker,bovenberg,piekhaar maar ze kunnen nu opnieuw bouwen aan een nieuwe ploeg ben erg benieuwd hoe dat gaat lopen talent hebben ze genoeg maar nu nog wat te jong. wel alle handbalacademie dames zijn weg is dat een nieuw beleid van quintus?

sew wat is daar aan de hand wel een topkeepster gekomen en roxanne bovenberg maar het hele basisteam is weg? zal een jaar zijn zonder prijzen of ze moeten toch nog verrassen?

handbalacademie geen idee ligt er maar aan wie ze opstellen en wie er mee doen.

• valworp

nieuwegein heeft 2 speelster van oranje onder 18 en speelster van hellas. geen kwaliteit?

SEW heeft wel veel nieuwe speelsters. ben benieuwd hoe dat gaat.

Alle teams veel suc6

• tinus

ik bedoelde het niet negatief valworp ik schreef er ook bij volgens mij? een verkeerde inschatting dus 2 meiden van oranje onder de 18 is positief de speelster van hellas die deed bijna nooit mee dus of dat een versterking is moeten we afwachten. gaat judith demeijer nog door of stopt die ook.

• valworp

@tinus

ik bedoelde het ook niet negatief;)

ben wel heel benieuwd hoe SEW het gaat doen dit seizoen!