ik hoor allemaal geruchten dat er leegloop is bij de mannen van mhv
zelfs de trainer zou er de brui aan geven, klopt dat?
carlo gestopt
gert-jan naar swift
schijnbaar gaat marcel blom naar bevo. kon zich niet meer vinden in het spelen zonder hars……
wie gaat volgend jaar bij mhv in de opbouw spelen?
en de geruchten gaan dat er nog meer mensen stoppen nu er zo velen afhaken.
is dit het begin van het einde van het tijdperk mhv. is meteen de competitievervalsing voorbij want uitwedstrijden winnen doet mhv niet alleen thuis pakken ze hun punten door het spelen met een koeieblaas.
gaat het recht dan eindelijk zegevieren?
MHV degraderen,
dat zou fijn zijn, nu de witte demonen ook nog en dan zijn we eindelijk verlost van het harsloze handbal in de 1e divisie (al schijnt psv ook al zonder hars te moeten spelen.
Gezien het feit dat volgend jaar maar liefst 4 ploegen uit de 1e divsie gaan degraderen denk ik dat de volgende ploegen de klos zijn:
MHV
Tachos
Achilles
Ventura
Daarnaast denk ik dat hellas, volendam 2 en toch ook de witte demonen tot de laatste speeldag moeten knokken voor klassebehoud.
kampioen: Hercules
ik denk dat je mhv dit jaar alleen maar mag toejuichen met het team wat ze momenteel hebben.
oudste veldspeler momenteel 23 bijna 24. zou toch knap zijn als ze er in blijven!
dat ze zonder hars spelen is inderdaad slecht en hoort op dat niveau eigenlijk niet thuis.
maar ook daar kunnen ze niet veel aan doen, want de gemeente beslist en kiest voor het harsloze handbal.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?