Dat voorstel van 3 jaar geleden hadden we door mee moeten gaan, maar ja tijd zal het leren!
Nee dat kan Ben niet begrijpen
het is zelf altijd een asociale geweest daardoor is ook kunnen stoppen met werken en van ze geld aan het leven zo die zelf ergens schrijft
het acociale gedrag is die nu aan het bot vieren als vrijwilliger bij het NHV
——————————————————-
> Als je weg bent heb je pas door wat een asociale
> bende het is.
> Heb jij dat ook niet Ben.
Kijk Ben! Dit soort identiteitskapingen gebeuren op een forum en daarom is het niet bijster verstandig om je eigen naam te gebruiken.
Anyhow, de teller staat op 15 reacties en ondertussen zijn SOS-Kwieksport en Ben uitgemaakt voor asociaal. Dan begint het toch nog op een goede forumdiscussie te lijken…
Op als belediging bedoelde kreten die nergens op slaan kan ik niet anders dan smakelijk lachen terwijl ik het lees.
Iedereen mag mij noemen zoals hij of zij wil.
Ik ben geen mee loper en heb een eigen mening die ik dan ook ventileer.
Ik ben als vrijwiiliger actief bij het N.H.V. Zuid Holland en bij mijn handbalvereniging.
Iemand die daar commentaar op leverd moet zich wel realiseren dat er zonder vrijwilligers GEEN handbalsport mogelijk is.
Groetjes van een glimlachende Ben
Ben.. of jij a-sociaal bent weet ik niet, of heel SOS kwieksport a-sociaal is weet ik ook niet.. Ik heb maar 1 ervaring met die club..
Ze kwamen met de bus, sommige supporters waren al dronken toen ze de bus uitstapten,, en sommige supporters zochten (en kregen) ruzie op de tribune tijdens de wedstrijd.
Eerlijk gezegd vond ik mijn eerste ervaring met SOS Kwieksport wel genoeg en ik hoop ook dat het de laatste is geweest.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?