Oefenwedstrijd HS

• MB

HS1 van Gemini (Zoetermeer) is op zoek naar een tegenstander voor de voorbereiding. Het betreft een wedstrijd bij ons op 11 september. We zoeken een team wat uitkomt in de hoofdklasse of laag in de 1e divisie. Ook zijn wij nog op zoek naar een uitwedstrijd voor doordeweeks in de week van 27 september t/m 1 oktober. Deze laatste tegenstander mag ook in de regio-klasse uitkomen.

Mocht u interesse hebben, reageer dan zo spoedig mogelijk.

• blackface

Ik zoek nog een tegenstander op zat. 11 sept. tijdens onze trainingsstage in Doorwerth

teammanager heren SWIFT HELMOND

• Jeroen

Zijn jullie nog steeds op zoek naar een tegenstander voor 11 september? In principe heeft HS1 van CSV-Castricum, (Hoofdklasse A) interesse Ik hoor graag van je, dan kan ik het met de trainer afstemmen.

• Internos HS2

Wij hebben wel interesse, neem even contact op en dan bespreken we de mogelijkheden.

stefkus@gmail.com

• vincento

Westlandia heren (regioC) zijn wel geïnteresseerd in een wedstrijd door de week, mail maar even: v.obbens@chello.nl

• MB

Jeroen,

Heb jij je e-mailadres even voor me? Of mail mij even direct. tibeau4@online.nl

Groetjes,

Monique

• MB

Hallo,

Wij hebben reeds een thuiswedstrijd gepland staan, dus uit is voor ons niet meer mogelijk.

Hoop dat jullie nog een tegenstander vinden.

Groeten,

Monique