Gezocht: spelers Regioklasse B

• Alex

Voor het eerste herenteam van handbalvereniging Habo '95, volgend seizoen uitkomend in Regioklasse B, zijn we nog op zoek naar spelers. Door het ongeluk wat plaatsvond tijdens ons kampioensfeest van afgelopen seizoen, zitten we momenteel nog met teveel geblesseerde om een volwaardig team op de been te kunnen brengen. We zijn een jonge gemotiveerde groep met een fanatieke trainer. Geïnteresseerden kunnen met ons contact opnemen via hs1@habo95.nl.

TC/HS1 Habo '95

——–

Zie ook: http://handbal.paginamarkt.nl/spelers-regioklasse-b/335506.html

• Bil

Misschien moet je eens gaan scouten bij jullie dames, sommige zijn net manskerels…

Alle gekheid op een stokje: het zou zonde zijn na 2 jaar op rij kampioen te zijn geworden als gevolg van zo'n vervelend incident meteen weer te degraderen. Ik hoop dat jullie een volwaardig team op de been kunnen brengen en dat we er komend jaar 2 sportieve, spannende en vooral gezellige Brabantse onderonsjes van kunnen maken!

Groeten uit Eersel.

• Andre

Bil en Alex,

eventueel interesse in een toernooi op 11 en 12 sept.

kijk even bij het topic toernooi aub.

groeten

Andre

• Bil

Ik had de link toevallig net doorgestuurd naar onze TC.

• Andre

Doe je goed Billie,

Hoest in Eersel, team bij elkaar ??

grtz

Andre

• Bil

Op 2 gestopten na hetzelfde team als vorig jaar. 2 geblesseerden van vorig seizoen / herintreders vanuit 2e team erbij. Geen extra nieuwkomers.

Het mag van mij wel weer beginnen hoor.. :)

• Calzone

Ben je gek Bil,

Eerst ff vakantie vieren!

• Bil

Ik heb een jaar langs de kant gezeten he Calzone.. Laat maar komen! (al dan niet dubbelgeklapt ;))

• wasbaer

Hey Bil,

1 jaar langs de kant gezeten ? Als wisselspeler ? (ha, ha,) Veel succes allemaal, ik blijf jullie volgen

greetz, wasbaer

• Bil

Wasbaer, lolbroek… Nee gebleseerd geweest.

Jij onder de pannen trouwens?