Jeffrey Boomhouwer naar Emsdetten

• deksels

Jammer voor FIQAS Aalsmeer, maar denk een mooie kans voor Jeffrey Boomhouwer!

• Smeichel

Ik wens hem veel succes, denk wel dat hij wat aan zijn instelling moet veranderen.

Minder aanstellen, hier houden Duitse scheidsrechters niet zo van.

Minder Commentaar, hier houden Duitse scheidsrechter en coaches niet zo van.

Voor de rest hele mooie kans voor hem!

Succes!

• saab

Het is logisch als je 1 van de betere spelers bent dat je je gaat irriteren aan het lagere spelniveau zoals het hier is.. Daar zal die zich echt wel gaan aanpassen hoor!

• Harry Heroine

Hoe zat dat verhaal dan dat ie bij die club in Spanje na een kwartiertje trainen weer zijn koffers kon pakken….

• deksels

Hi Harry, zeker vaak tegenover hem gestaan? :D

het is ook vervelend als je iemand niet kan houden, laat staan bijhouden…

• Harry Heroine

Lul jij nou weer hahahaha.

Heb nog nooit tegenover hem gestaan.

Hoorde alleen dat verhaal, en hier wordt over zijn instelling etc. gesproken, dus dacht, laat ik eens vragen hoe dat verhaal precies zat.

Maar goed, ga jij maar weer lekker in de verdediging voor je mattie. Blijkt dus wel aan je reactie dat het waar is.

• scheids

Waarschijnlijk op te verhuisen naar een groter appartement, met een beter uitzicht :)o

• pinahenkie

Harry,

Wat lul jij nou weer? Volgens mij moet je eerst je verhalen checken ipv dat je zo maar iets roept! Is niks van waar!

Jef, succes bij Emsdetten!

• Harry Heroine

Die ben ik toch hier aan het checken pannekoek.

• pinahenkie

Ze hadden al 2 linkerhoeken onder contract! En dat was te duur om af te kopen! Daardoor ging dat over! Pannekoek!!