Nederlands Mannenteam tegen Oostenrijk

• grupper

Complimenten voor die mannen hoor! Hele goede pot met aanvallend zeer sterke start van met name Jasper Snijders.

Oostenrijk was volledig en wilde echt graag die pot winnen maar kregen geen kans, dekking stond bij vlagen uitstekend.

Dit beloofd meer voor de toekomst (EK kwal?)

Jammer dat er zo raar wordt gecoachd af en toe, paniek aanvallen zijn het!

In dit geval gelukkig dat Iso en Pjotr en nog een paar inschieten vanuit het niets in de slotminuten want anders was het toch nog mis gegaan

• fietspad

Die Pjotr toch…

• smeichel

Tof dat Pjotr mee deed!

Was Bartek nog wezen kijken?

• De Bolle

gosh

• vakantieman

Ik ben blij dat ik toch ben gaan kijken. Oranje heeft hier laten zien dat ze zeker wat in hun mars hebben. Een mooie wedstrijd met bij vlagen, zowel in de dekking als in de aanval een zeer hoog niveau. Het is jammer dat in Oostenrijk na een goed begin er, wat mij betreft onbegrijpelijk werd gewisseld, waardoor de hele ploeg de draad kwijtraakte en toen ook nog eens heel veel 100 procent kansen om zeep hielp. Ik ben wel met Grupper eens dat het deze week weer heel apart was dat een kwartier voor het einde Snijders en Bult werden gewisseld. Je zag dat de jongens die erin kwamen toch even moesten wennen waardoor Oostenrijk weer inliep naar 1 doelpuntje. Terwijl het daarvoor al 5 verschil was. Dan is het inderdaad fijn dat Sluiters er 2 van die droge ballen inknalt, want anders wordt het alsnog spannend..

• grupper

Dat gevoel van “blij dat ik ben gaan kijken” had ik ook!

Ja die wissels sloegen echt nergens op en dan ook nog een nieuwe man die nog geen minuut had gespeeld, Eric Huizer, in de mandekking zetten en het dan gek vinden dat die er na 30 sec uitgestuurd wordt, dom dom.

Eric stond later uitstekend te verdedigen op de hoek overigens

• Mossel

Weet je zeker dat je bent wezen kijken?

En uberhaupt het handbal volgt?

Hoe kan je in vredes naam Eric Huizer maken van Erik Huizing?

Zo wordt je mening vrij ongeloofwaardig…