Leegloop SEW

• kempa

Esther Schop naar E&O, Charris naar Madrid, Sylvia?, Anneli Ooms naar D2, Nog twee die stoppen.

Wie weet hier meer van?

• trainer

hoezo leegloop, ze krijgen er vier linker opbouwers bij:)-D

• Kempa

Ja dat klopt. Maar als je ziet wat er weg gaat en wat er komt. Let maar op! Esther Schop gaat weg (naar E&O?) Charris gaat weg is al bekend en daarnaast gaan er minimaal nog 2 basisspeelsters weg!

Vandaag leegloop.

• Toontjelager

Annelie alweer naar DS2? Ik meen gehoord te hebben dat SEW zelf ook al vroeg in het jaar aan het shoppen was bij andere clubs, dus dat er meiden weggaan/stoppen is niet zo vreemd dan.

• joop

jessy kramer naar duitsland, stacy van rijn stopt ook geloof ik en nicole wenker heeft een zware blessure opgelopen tegen de handbalacademie.

en eva deen stopt ook geloof ik, dus een leegloop kan je het wel noemen!

• Klaasvaak

Potjandikkie, dat is dus zeker een forse aderlating. Dat is toch niet alleen op te vangen met de aangetrokken talenten? Inge Roelofs hebben ze dan wel zeker nodig! Waarom stoppen er zoveel (7) speelsters:

Esther Schop

Charris Rozemalen

Anelli Ooms

Brenda Van der Molen

Stacy van Rijn

Eva Deen

Jessy Kramer

!

• jopiedewit

hoezo geloof jij dat joop, geloof je dat of is het zo….ik geloof ook namelijk dat ik miljonair ben, maar ook dat is niet zo

• redhed@msn.nl

Ach enthousiaste plannen veel trainen bla bla bla, maar ja dan moet je wel speelsters in huis hebben die daar ook echt voor gaan. Meestal was de inkoop de speelsters die een kwaliteit injectie voort brachten Pusic(trainde 1x in de week mee) bijvoorbeeld en zo is er nog een lange rij op te noemen. Op de een of andere manier brengt de eigen jeugdopleiding niets voort aangezien er bij de naburige dorpjes behoorlijk wordt gehaald, het wordt tijd dat er ook zo iets komt als een opleidingsvergoeding dan was VZV een stuk rijker, misschien daar eens navragen hoe dat komt dat ze steeds van die talenten leveren. Beetje sneu voor 't Veld.