promotie

• promotie

Het lijkt erop dat AAC zich terug moet trekken uit de eredivisie (of ze moeten nog een team op de been brengen).

Wat zal er gebeuren met de eventuele vrijgekomen plek? Laat de NHV het lekker zo of promoveren er teams?

Het is voor alle teams die promotiewedstrijden en/ of nacompetitie hebben gespeeld te hopen dat ze door mogen schuiven. Anders waren al deze wedstrijden nutteloos…

• Kelso

Hangt er denk ik vanaf hoelaat ze zich officieel terug trekken. Gebeurt dat nog snel dan zouden ze de teams denk ik wel doorschuiven. Maar kijk maar naar Groene Ster, die trokken zich ook laat terug en toen werd de competitie gewoon met 13 teams gespeeld.

Maar je hebt natuurlijk ook het feit dat de eredivisie terug moet qua teams. Zal de NHV vast goed uitkomen als nu al 1 team zich terug trekt!

• Handballer

Weet iemand hier misschien meer over???

• Tjonge

Ik merk het al….

De ene zijn brood is de ander zijn dood…..

Wat er ook gebeurt in deze is dat de eventueel vrij te komen plaats van AAC niet zal worden opgevuld. Dit kan niet meer aangezien AAC zich na 1 juni zich dan terug zou trekken (als dat uberhaupt al het geval zal zijn).

3 jaar geleden is hetzelfde in de eredivisie heren met BFC gebeurt. Dit Limtoeters beloten toen ook pas eind juni om zich terug te trekken. Eredivisie mannen is toentertijd met 11 teams gespeeld. Vanuit die constructie kwam er toen een rare degradatie/promotie regeling met (Nieuwegein, Loreal en HaRo) in de nacompetitie. Nieuwegein ging er toen uit!

• smeichel

en terecht! Lekker voor nieuwegein!