is het niet zo dat marcella deen geschorst moet worden ivm haar bewuste aktie om het scoren te beletten van hellas speelster sarah van gulik.
Waarom zou ze niet geschorst worden?
Lijkt mij persoonlijk wel…
Joeri Verjans kreeg voor een vergelijkbare overtreding rood in de beneliga en werd in de competitie tegen volendam geschorst.
Het is alleen een probleem dat ze bij het NHV niet zo snel zijn met het verwerken van straffen!
Dus zo dom is die vraag niet hoor!
Volgens mij kreeg Deen een rode kaart i.v.m. 3de maal 2 min. dus geen schorsing, echter het had direct rood moeten zijn i.v.m. een grove overtreding in de laatste min met als doel een gelijkspel of verlies te verkomen. Hier moet raport van gemaakt worden, en dan volgt er een strafzaak, dit is dus door de scheidsrechters bij mijn weten niet gedaan, niet dat het wat uit maakt, want tegen de tijd dat er uitspraak zou zijn gedaan, is de e.v.t. 3de van de best of 3 al gespeeld, en komt Deen niet meer uit in de nederlandse competitie.
De scheidsrechters zijn weer de pineut. Zij hebben het weer niet goed gedaan. Ze hebben fouten gemaakt. Als je er bij bent geweest heb je kunnen zien dat de speelsters ook diverse fouten hebben gemaakt. Daarnaast was het in Elzenhagen weer eens een heksenketel. Het was gewoon een geweldige pot met fouten en hele goede acties van speelsters en scheidsrechters. Persoonlijk hoop ik dat VOC voor de derde keer op rij kampioen wordt. Wel alle lof, respect en waardering naar Hellas. Ook een geweldige ploeg. Dezelfde waardering ook naar de scheidsrechters!
Ok natuurlijk lof voor Hellas,. Maar VOC heeft geen eigen hal. spelen in een gehuurde schuur, geen eigen kantine etc. Hellas is de gevestigde macht (althans wat de dames betreft) en VOC heeft daar de afgelopen 3 jaren flink a/d poten gezaagd. Daar is wat geweldigs gebeurd in Amsterdam Noord! Als VOC voor de 3e keer kampioen wordt is het een stunt van VOC tegen de gevestigde orde! Geweldig dat iedereen Hellas in de underdogpositie plaatst. Maar wie is nu acht keer of zo kampioen van Nederland geweest( maar nog nooit 3x achter elkaar)? Hellas toch? Ik vindt het geweldig dat Amsterdam weer een handbalbolwerk aan het worden is! Alle lof voor speelsters, trainers, beleidsmakers en vrijwilligers.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?