Regioklasse C Heren 2010/2011

• Flaflip

Ik kwam ergens de poule indeling van de regio klasse c heren tegen en die was als volgt:

1. Hercules 3

2. Hellas 3

3. HVV`70

4. EHC

5. UDSV

6. Saturnus Leiden

7. Savosa

8. Westlandia

9. HWC

10. DWS

11. Unitas`63

12. SOS/Kwieksport

Later zag ik op de site van de heren van Oliveo dat zij op 14 Juni te horen hebben gekregen dat zij in de regioklasse uit mogen komen.

Wie is er dan weg gevallen? Zelf denk ik HVV`70 i.v.m. enorme leegloop. En waarom zou ETC niet promoveren, die waren immers boven Oliveo geëindigd.

• cirkel

Hercules 4 in Regio B teruggetrokken!

Hoe wordt dit opgelost?

Hurry Up in Regio D ook teruggetrokken????

• narfy

Volgens mij is Hercules 3 naar de Hoofdklasse A gepromoveerd i.v.m. het terugtrekken van Witte Ster.

• Flaflip

Nou, we gaan weer een leuk jaar tegemoet, en welkom terug in de regioklasse narfy.

• Nemo

ETC wilde niet promoveren naar de regioklasse heb ik vernomen.. Dus is Oliveo als nummer 3 uit de 1e klasse ZH de eerste gegadigde om omhoog te gaan..

En wees blij dat ETC niet komt. stelletje houthakkers tot en met

• Heineken

Hercules 3 speelt komend seizoen vooralsnog gewoon in de Regio C Narfy!!!

• Stuiterbal

Hercules 3 was wat mij betreft welkom geweest in de hoofdklasse b ;)

de groeten uit heerle

• Flaflip

Unitas`63 heeft zich terug getrokken, en hun zijn dus vervangen door Oliveo.

Toch ben ik benieuwd waar HVV`70 mee aan komt zetten, aangezien hun 7 spelers kwijt zijn.

• BillC

Ik las ergens dat HVV'70 aangevuld gaat worden met spelers die afvallen bij de Hercules-Selectie….. team 1-2. Weet niet wat hiervan waar is, maar het lijkt mij wel een goede oplossing voor HVV'70.

• narfy

Kijk, Heineken, dat is goed nieuws… Kunnen we de rechterhoek vrijlaten! ;-)

Bedankt, Flaflip… het gaat weer een mooi seizoen worden! Hellas 3 is alweer in voorbereiding…