Jeempie de peempie wat een pot!()
Alles was mogelijk dankzij het spel van beide ploegen en de heren scheidsrechters.
Het spel was technisch niet erg hoogstaand wel hard. Beide ploegen waren gebrand op de overwinning. De wil op de overwinning droop er vanaf waardoor het een spannende pot is geworden. Vreemden die langst de sporthal hebben gelopen moesten op zijn minst gedacht hebben dat er een basketbal wedstrijd gaande was aan het overtal muziekjes te horen dat voorbij kwam. (Ontzettend gezellig !)
Hellas starte eigenlijk al 3 kwartier voor de wedstrijd met een pittige warming-up. Gretigheid en teambuilding waren aanwezig.
VOC start met een makke warming-up en uitstraling van…..'We zullen het wel eens zien vanavond'.
Wat een contrast!
Ik heb genoten van de 2 gretige ploegen die naast dat er hard werd aangepakt tocht respectvol met elkaar zijn omgegaan!
Iets minder respectvol vond ik de scheidsrechters bij het uitdelen van kaarten, 2-minutes en het oplaten staan na een valpartij. (beide kanten) 2-minuten geven wanneer je dit nodig vindt is oke maar om daarbij nu een soort wegwerp gebaar bij te maken van ‘oprotten en een beetje snel’ vond ik totaal niet passen in het wedstrijd beeld. Ik vond het meer lijken op een teken van onmacht vanuit de scheidsrechter. Heb dit ook nog nooit eerder gezien. Dit eveneens bij het opstaan na een valpartij. Ik heb meerdere malen de scheidsrechter meiden omhoog zien werken op een onpasselijke manier. (naar mijn inzicht zitten er bij zowel Hellas als VOC geen speelsters bij die van het lange blijven liggen zijn om niets af) Ook dit vond ik niet passen in het wedstrijdbeeld.
Al met al een gezellige/spannende en klame middag in een lekkere volle sporthal! Op naar volgende week!-D
Wie heeft er nog meer zo genoten?