Tijsterman spant NHV voor haar karretje.....

• supporter

Misschien heeft niet iedereen het gevolgd, de plek om de 5 en 6 plek is ook niet zo boeiend..

Toch verliest SEW zijn Europacup plek aan de HA. Je zou denken tja SEW heeft twee keer verloren dus pech…

Maar dit neigt echt naar competitie vervalsing, er was namelijk afgesproken dat de meiden die ook in de kruisfinales spelen met hun eigen club niet mee mochten doen met de HA. Toch deden ze mee. Ook waren er al datums afgesproken, maar omdat de HA dan niet genoeg meiden hadden werden de wedstrijden verzet. Alleen toen SEW geen meiden had kon de wedstrijd niet verzet worden en speelde SEW dus met een half tweede team.

Monique moest koste wat het kost Europacup spelen met haar 15 en 16 jarige meisjes van de HA en NHV nam alle beslissingen in het voordeel van de HA..Hoe serieus moeten we het NHV nog nemen????

• Mossel

GAAP…

Volgens mij heb we het hier ongeveer een maand geleden al over gehad!

Lekker op vakantie geweest?

• supporter

Nou ik hoorde dat SEW bezwaar had aangetekend tegen de wedstrijden en dat bezwaar is afgekeurd.

En ja ik ben heerlijk drie weken op vakantie geweest sorry..

• beetje jammer

erg jammer dat je zo'n slechte verliezer bent!

elke keer is het weer hetzelfde!

Als iemand ook maar in een beslissende wedstrijd van de HA verliest, wordt er meteen “Competitie vervalsing” geroepen!

Zet eens een ander plaatje op! dit wordt erg saai

• zondag

Wel leuk om te reageren van mossel en beetje jammer, maar als je er mee te maken hebt gehad afgelopen seizoen zou je wel anders praten.

Het was te belachelijk voor woorden.

Alle afspraken die vorig jaar gemaakt zijn, omtrent de nacompetitie en de HA, werden dit seizoen net zo lang gedraaid totdat de HA er beter van werd.

Alleen maar omdat de meisjes van de HA volgend seizoen europees moeten spelen.

En kijk eens wat er volgend seizoen op de HA zitten, allemaal meisjes van 15 en 16 jaar.

Nou die worden in europa volledig onder de voet gelopen. Ik zou ze daar voor beschermen.

dus NHV, zet eens regels op papier en draai niet elke keer ten gunste van de HA