Leegloop VOC???

• Mossel

Hij heeft toch ook nooit gezegd dat hij het deze meiden niet gunt?

Hij zegt alleen dat er veel belangrijke speelsters weg gaan.

Dit is een feit en daar valt niet over te discussiëren.

Verwacht dat VOC met een ander team volgend jaar gewoon weer mee doet op de prijzen.

• handballer

nou hijdiehetwetenkan!…

kom maar op dan!.. aangezien jij meer weet!… wie A zegt moet ook B zeggen!…

en inderdaad tuurlijk gun ik deze dames het wel maarja dat was mijn vraag toch ook niet? mijn vraag was hoe men bij VOC denkt hoe ze dit gaan opvangen!… typisch amsterdams weer dit!…

• arie 3

Lindsey Schrekker heeft toch ook al stage gelopen in het buitenland ?????

Tevens was de selectie toch al te groot, dus afscheid nemen en weer doorgaan.

Spelers zat in 2 en 3. Vanuit de A nog doorstromen en anders maar weer van buitenaf halen, en ben wel

benieuwd wie dat weer zullen zijn.

Misschien toch nog effe in het oosten shoppen naar spelers.

Bij ons loopt zat talent!!!!

• handballer

Nou dan ben ik benieuwd wie ze in het oosten willen weghalen?…

• klaas

Estavana Polman???

• dombo

ben je dom ofzo, er gaan 2 belangrijke cirkels weg en volgens mij is estavana een opbouwster??

sabrina van der mast is van dames 2 de enige cirkel die dan kan doorschuiven naar het eerste

de andere cirkel van dames 2 gaat ook stoppen bij voc.

dus eigenlijk hebben ze een cirkel probleempje…..

• Ollekebolleke

Volgens mij lezen jullie niet goed en heeft “hijdiehetwetenkan” genoeg gezegd, behalve namen, But wath's in a Name. Maak jullie dus geen zorgen om VOC. Ik hoop echter dat, gelukkig doen ze dat wel, VOC hun jeugd niet vergeet. Ze hebben een goede jeugd opleiding en daar moet je ook uit putten. Ik denk dat het wel spannender wordt volgend seizoen in de eredivisie nu dit gebeurt. Helaas is voor ons is het voor de meiden nog steeds beter spelen en verdienen in het buitenland, maar ze hebben er hard voor gewerkt om zich in de kijker te spelen en daarom dik verdiend en natuurlijk is het knap dat trainers die meiden met talent gevormd hebben tot wat ze nu zijn.

• Sjaakafhaak

Sabrina van de mast kan dat nog niet aan! dus ze hebben inderdaad een circel probleem! en jeugd? wie dan dan allemaal?

• **

waar gaat yvette naar toe dan?

• zijdiehetwetenkan

Rustig nou maar het komt allemaal goed met VOC. Yvette is een kanjer die zich in de kijker heeft gespeeld bij Madrid volgens mij. Wat betreft het circelprobleem dat komt ook echt wel goed. Let maar op!