X( begrip voor de organisatie>
<
onbegrip voor de situatie(td)
Waar dit heen moet is duidelijk, IASON meer opbrengst, een sportiever karakter voor het toernooi(
)
Maar of dit gaat lukken waag ik ook te betwijfelen.
Iason heeft zelf het imago van gezelligste toernooi van Nederland jarenlang hoog gehoudenB)
Maar nu de mensen gaan nadenken en goedkoper, gezellig willen doen, is er reden tot verandering.
-D
Handbaltoernooi+ camping+ gezelliheid= uiteraard drank:)-D
Moet dit?8-) Nee.
Mag dit? Volgens hun zeggen ook nee.(
Maar lukt dit>
< Nooit.
Wie geeft hun het recht om in mijn spullen te zoeken naar drank. Als ik 16 ben, en ga naar een camping mag ik overal alcohol drinken in Nederland, en nu juist in Valkenburg uitgerekend niet?
Kom op Iason dit kan beter. Gelijk hebben jullie, dat de sfeer ook de verkeerde kant op kan gaan. Drankgebruik kan minder, dan is het leuker. Als mensen de volgende ochtend de wandelende drankkadavers ziet lopen, dan is dat geen prettige indruk, en als ouders hun kinderen in een havenloze staat aantreffen, of zelfs ziek in hun tentjes vinden, roept dit tot maatregelen. Maar zo drastich? Nee.:X Dit werk verkeerd.
Zie toe op matig drank gebruik, spreek elkaar aan op irritaties.
Sociaal blijven is het motto en dan wordt Iason weer Iason.(tu)
Ik kan het echt goed beoordelen, want ook andere toernooien, die ik van heel dichtbij meemaak en organiseer hebben dit probleem.
Maar we gaan geen drank aanbieden (om winst te maken) daar waar het juist minder moet. Gooi de entree prijzen omlaag,
pas de consumptieprijs aan (lager) en vier feest in de tent, hal, gebouw, waar het voor is gemaakt.
o Fesstje op de camping Ok, maar wel zo dat je eigen mensen feesten en je buren er geen last van hebben. Hou de muziek voor jezelf en blijf sociaal, gezellig en leuk.B)
Kom op mensen, Elk toernooi wordt georganiseerd om geld over te houden, en dat kost onvoorstelbaar veel moeite, allemaal regeltjes en verplichtingen naar derden.
Maar desondanks doen we het voor de sport in leven te houden. En “f…”de instanties die mee willen liften in het succes van anderen.X(
Dit is mijn mening over Iason toernooi, maar ook over alle sporttoernooien.
We hebben ze nodig voor ons plezier, en hun hebben ons nodig voor hun bestaan. Dat is gewoon eerlijk.
We gaan door, hoe dan ook, en niks boycotten, dat is laf en niet eerlijk naar de organisatie, die op hun beurt ook wel eens mogen worden beschermd.
Grotjes en veel plezier.
-D