IASON-toernooi

• gaat het?

HELP HET MEEST POPULAIRE BUITENHANDBALTOERNOOI VAN LIMBURG NAAR DE KLOTE!

ATTENTIE: Volgend op een gemeentelijke vergunning staat de organisatie niet toe dat zelf meegebrachte alcoholische drank op het complex wordt genuttigd. Eigen drank dient, zonder teruggave, ingeleverd te worden. Bij aankomst wordt hierop gecontroleerd. De organisatie stelt iedereen in de gelegenheid om blikjes bier op het complex te kopen tegen heel acceptabele prijzen. Het gaat om gekoeld Primus blikbier van 33 cl in tray's van 24 stuks voor een prijs van 25,- Dit gebeurt op een centraal punt gedurende vastgestelde tijden. (Dit noemen ze acceptabele prijzen?)

(http://www.hviason.nl/toernooi/35/camping.html)

dit gaat toch helemaal nergens meer over, wat is nou het iason toernooi zonder zelf megebrachte alcoholische drank?!?

• gast

MASSALE BOYCOT?

• maauwert

MAAUWE DENK!!!!!

Gewoon ter plaatse je drankje kopen zodat de organisatie ook wat geld overhoud.

En anders zet je lekker een tentje op in je eigen achtertuin. Daar kan je je zelf meegebrachte eigen merk bier van de plaatselijke buurtsuper opdrinken tot je er scheel van ziet en heeft ook niemand last van je…..

• Sus

maauwert Schreef:

——————————————————-

> MAAUWE DENK!!!!!

>

> Gewoon ter plaatse je drankje kopen zodat de

> organisatie ook wat geld overhoud.

> En anders zet je lekker een tentje op in je eigen

> achtertuin. Daar kan je je zelf meegebrachte eigen

> merk bier van de plaatselijke buurtsuper opdrinken

> tot je er scheel van ziet en heeft ook niemand

> last van je…..

Jij is niet comazuipend jeugdlid?

• Peb

Ik vind het jammer dat ik op een ander toernooi zit in Zweden. Anders was ik dolgraag met mijn team gekomen.

Deels vind ik het jammer dat deze keuze gemaakt is, anderzijds dient een toernooi winst te maken om te blijven bestaan of om uit te groeien. Daarmee wordt het aantal lastige mensen ook weer teruggedrongen…

(al moet ik eerlijk zijn dat wij jarenlang geleden voor 2 jaar geschorst zijn wegens overlast 8-))

• Bil

Ik sla niet steil achterover van de prijzen, maar op de een of andere manier verliest zo'n toernooi toch een beetje van haar charme. De voorpret en levendige discussies in de supermarkt of je nu 10 of 12 traytjes Finkbrau moet nemen. En what's next? Mag je volgend jaar geen eigen bbq-vlees meer meenemen? Ik blijf toch gaan, al is het alleen maar om de enorme droge humor van de toernooi-omroeper!

• james BLUNT

zolang die jonkoooo mee gaat is er niks aan het handje B)-

• gaat het?

maauwert jij bent volgens mij nog nooit op het iason toernooi geweest of wel? wij komen er nu al een aantal jaar en dit is gewoon een hele grote afknapper voor het toernooi, super jammer gewoon, er zullen veel teams niet meer komen ik weet niet of de organisatie dan nog winst kan draaien..

• tsja

X( begrip voor de organisatie>:D<

onbegrip voor de situatie(td)

Waar dit heen moet is duidelijk, IASON meer opbrengst, een sportiever karakter voor het toernooi(:P)

Maar of dit gaat lukken waag ik ook te betwijfelen.

Iason heeft zelf het imago van gezelligste toernooi van Nederland jarenlang hoog gehoudenB)

Maar nu de mensen gaan nadenken en goedkoper, gezellig willen doen, is er reden tot verandering.:)-D

Handbaltoernooi+ camping+ gezelliheid= uiteraard drank:)-D

Moet dit?8-) Nee.

Mag dit? Volgens hun zeggen ook nee.(:D

Maar lukt dit>:D< Nooit.

Wie geeft hun het recht om in mijn spullen te zoeken naar drank. Als ik 16 ben, en ga naar een camping mag ik overal alcohol drinken in Nederland, en nu juist in Valkenburg uitgerekend niet?

Kom op Iason dit kan beter. Gelijk hebben jullie, dat de sfeer ook de verkeerde kant op kan gaan. Drankgebruik kan minder, dan is het leuker. Als mensen de volgende ochtend de wandelende drankkadavers ziet lopen, dan is dat geen prettige indruk, en als ouders hun kinderen in een havenloze staat aantreffen, of zelfs ziek in hun tentjes vinden, roept dit tot maatregelen. Maar zo drastich? Nee.:X Dit werk verkeerd.

Zie toe op matig drank gebruik, spreek elkaar aan op irritaties.:( Sociaal blijven is het motto en dan wordt Iason weer Iason.(tu)

Ik kan het echt goed beoordelen, want ook andere toernooien, die ik van heel dichtbij meemaak en organiseer hebben dit probleem.

Maar we gaan geen drank aanbieden (om winst te maken) daar waar het juist minder moet. Gooi de entree prijzen omlaag,:S pas de consumptieprijs aan (lager) en vier feest in de tent, hal, gebouw, waar het voor is gemaakt.:)o Fesstje op de camping Ok, maar wel zo dat je eigen mensen feesten en je buren er geen last van hebben. Hou de muziek voor jezelf en blijf sociaal, gezellig en leuk.B)

Kom op mensen, Elk toernooi wordt georganiseerd om geld over te houden, en dat kost onvoorstelbaar veel moeite, allemaal regeltjes en verplichtingen naar derden.

Maar desondanks doen we het voor de sport in leven te houden. En “f…”de instanties die mee willen liften in het succes van anderen.X(

Dit is mijn mening over Iason toernooi, maar ook over alle sporttoernooien.

We hebben ze nodig voor ons plezier, en hun hebben ons nodig voor hun bestaan. Dat is gewoon eerlijk.

We gaan door, hoe dan ook, en niks boycotten, dat is laf en niet eerlijk naar de organisatie, die op hun beurt ook wel eens mogen worden beschermd.

Grotjes en veel plezier.:)-D

• tsja

:)-D Sorry voor de typefouten>:D<

Maar als ik begin komt het vanzelf en zie ik geen fouten meer,:S

Toch veel plezier en proost.

Tsja