Mannen Nederland-Oostenrijk

• klaagzanger

in mindere mate eijlers? dat is de beste speler die we hebben wat mij betreft!

• Mossel

Ja ben ik het helemaal mee eens!

Geweldige keeper!

Deze jongen keept in de bundesliga elke wedstrijd goed en kan op veel lof rekenen.

Kretzschmar is altijd vol lof over hem en ook Fritz geeft hem een grote toekomst…

Zijn toch niet de minste mensen dus denk inderdaad dat dit een van de beste spelers is die Nederland heeft…

Naja sinds gister is daar natuurlijk joey duin bij gekomen! haha

Wel leuk voor die jongen en goed dat we extra optie op de linkeropbouw hebben!

• Marlin

Je hebt helemaal gelijk, Klaagzanger. De namen tussen haakjes staan op de verkeerde plaats in die betreffende zin. Met “in mindere mate” bedoel ik juist dat Eijlers het niet laat afweten op beslissende momenten ten opzichte van die andere namen.

Sorry voor de verwarring!

• Mossel

Wat een drama zeg… pffffff

Schandalig gewoon!

• broccoli

pfff, inderdaad, ik zit ook te kijken.

lijkt helemaal nergens op wat het Nederlands Team presteert.

Let alleen al eens op het verschil in baltempo. Het tempo van menig eredivisieteams ligt hoger. Ze doen alsof ze in een bundesliga spelen. Misschien ook wel zo, maar niet als team!

Kijk eens naar het gepruts van Mark Schmetz, geen enkel fatsoenlijk initiatief, en dan ook zeiken op de scheids en allemaal … hij heeft natuurlijk al een lang seizoen in de benen, maar bij zijn thuisclub speelt hij ook niet meer zo veel.

ik vind dit geen team, ik zie geen inzet, ik zie geen passie, ik zie geen beleving …

• broccoli

het is gewoon niet om aan te zien

- open doelkansen / penalties missen <> niet scherp

- super domme schoten <> ze gaan allemaal voor zich zelf <> egootjes

- totaal geen structuur <> wat voert de coach uit?

- zeiken op de scheidsrechter <> gefrustreerd

ik snap ook niet dat Mark S. aanvoerder is van het team .. die jongen straalt niets meer uit

zet er iemand neer, die wel leiderschap uitstraalt, die wel iedereen op scherp kan zetten

de NHV kan hier van leren

• ai

Wat een ongeloofelijk drama! Pupillen fouten. Afspeel fouten, veel onnodig balverlies, Remer in de opbouw rij, individueel aanvals spel……….. Met andere woorden: niks te zoeken op een eindronde van een groot toernooi.

• Ollekebolleke

Ik zit ook te kijken. Wel gaaf dat het live te volgen is. Wist ik niet dat dit kon. Maar dat ter zijde….

Wat een slechte pot handbal van Oranje zeg. Zijn dit de beste spelers van Nederland? En dan hoor ik de assistent bondscoach zeggen tijdens de timeout “ga voor de man in de dekking”…. dat is nou juist waarom ze het niet redden. Iedere keer voor de man gaan zorgt voor een afspeel mogelijkheid naar de cirkel waar dan een verdediger achter staat. De basis van je winst is de dekking…. maar dit slaat nergens op. Hoe vaak trainen die mannen op 1:1 verdedigen? Is het de reis die ze in de benen hebben… Nou snap ik waarom de contiributie omhoog moet en er van alles binnen de competitie verander…. Om de top beter te krijgen. Pffffff kan je er een miljoen in stoppen worden deze spelers nog niet beter. Heb wel 7 ballen gezien op het hoge been van de keeper. Hebben die ornaje gasten een zonnebril op ofzo… die keeper van oostenrijk kan zijn been in de kruizing leggen… waar moet je dan schieten??????

Pffff nog even afkijken want de doelpunten van oostenrijk zijn wel netjes.

• treurig

Wat een treurig zooitje zeg

• trainer

ach zeg maar niets, ik had het helaas voorspeld!

de mannen uit nederland komen mentaal zoveel te kort, in duitsland moeten ze wel en worden ze meegezogen in de mentaliteit!

de oplossing: monique tijsterman - bondscoach mannen, harrie weerman naar dames youth, henk groener mannen <21, jokelien tienstra naar jongens <19, gino smits meisjes < 17 ton van linder bondscoach dames ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn het cirkeltje is weer rond!

ben benieuwd wat onze coaches weer voor plannen hebben voor in de toekomst

er is maar 1 oplossing: peter portengen de leiding geven en de rest mag afscheid nemen!!!!!!!