Best of Three bij de Dames gaat beginnen.
Het word een herhaling van vorig seizoen VOC vs Hellas.
Wie gaat er dit jaar vandoor met de titel roept u maar.
Persoonlijk denk ik dat het VOC gaat worden !!
voc is de grote favoriet en zijn het aan hun stand verplicht zie hun selectie dat ze kampioen moeten worden. maar hellas heeft het erg knap gedaan om weer de finale te halen ze hebben niet de beste spelers maar wel een van de beste teams. we zullen zien ik denk voc ik hoop hellas zou leuk zijn als er na 2 jaar een nieuwe kampioen zal zijn.
Wat een heerlijke pot handbal was dat vandaag in Sporthal Elzenhagen.
1ste helfd VOC niet te stoppen en overdonderde Hellas, 2de helft laat Hellas precies zien wat hun dit seizoen zo sterk maakt KARAKTER, VOC heeft ruim 15 min maar 2 Doelp weten te maken, Hellas wist er alleen geen gebruik van te maken om erover heen te gaan. VOC herpakt zich weer en houd een verschil van 2 / 3, Hellas brengt Inge Stet en die maakt 2 hele belangrijke doelpunten !! Hellas haakt weer aan, een verlenging hing in de lucht maar door een “ overtreding van Deen ” word de wedstrijd gunstig op slot gegooid wat volgt is nog een directe vrije bal maar die beland in het blok VOC wint met 1 verschil, Rust 16-10 eind 25-24, 1ste helft duidelijk voor VOC, 2de helft duidelijk voor Hellas, 2 ploegen zijn echt aan mekaar gewaagd heb echt heelveel strijd/passie gezien, en technisch soms echt prachtig handbal, genot om naar te kijken sfeer was super in Sporthal Elzenhagen. Mannen in het zwart hadden het zwaar deze wedstrijd en het was niet altijd even zuiver, misschien was dat het enige smetje op deze super wedstrijd. Al met al gewoon genoten !! Kijk nu al uit naar de volgende pot handbal tussen deze 2 giganten !! Wie weet een verlenging volgende keer !!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?