leegloop bij MHV?

• mhv-fan

de geruchten in het brabantse is dat er een grote leegloop is bij MHV.

zo zouden er spelers naar swift gaan en hebben een aantal dragende spelers besloten te stoppen en hun werk voorrang te geven.

wie weet hier meer van ? zijn het geruchten of feiten

• Mossel

Hoop feiten en dat ze terug gaan naar de eerste klasse!

Lekker daar gaan handballen zonder hars zijn ze niet meer de enige!

• BORIS

Ja laat ze lekker degraderen zijn wij af van die koeienblaas bal

GROETEN AAN JE VOETEN

• speler

één keeper is gestopt, de rechstopbouw Carlo Enshe is gestopt (terug naar eigen verenging ) en 2 spelers trainen mee met Swift, de linksopbouwer, Gert-jan de Klein en jonge rechter hoek speler, naam weet ik niet….

Er blijft niet veel over op deze manier… alleen nog een goede cirkel, van de Akker volgens mij.

• Mossel

Stein mechelaars heet die jongen ;) maar hoorde dat die niet in de planning had staan om naar swift te gaan.

Maarja dit jaar was het ook al niet vele bijzonders en halen ze nog donders veel punten door zonder hars te spelen dus je weet het nooit daar!

• gast

Gert Jan heeft de overstap al gemaakt, aldus de site van Swift Arnhem

• Handballer

Klopt, Gert-Jan gaat naar Swift. Bij Bevo kwam hij toch niet uit de verf op eredivisieniveau? Maar hopelijk dat we niet te lang meer tegen MHV aan hoeven te kijken, of dat ze ook eens hars gaan invoeren. Stel je voor dat MHV op de 1 of andere manier zou promoveren, een eredivisieploeg zonder hars:S

Maar ik betwijfel of ze ooit wel zullen promoveren naar de eredivisie:p

• limburger

ik heb ergens gehoord dat er ook iemand van mhv mee traind bij bevo.

wie weet hier meer van?

• Handballer

Weet je een naam?