charris en jessy

• Mossel

En waarom is die dan al wel terug?

• Harspot

Yvette is op tijd terug gekomen om de voorbereiding mee te maken van haar team tegen Dalfsen. Chapeau! zo hoort het!

• Pieter

zijn gewoon met ze 2en op vakantie

• Pieter

Jessy en charris zijn op vakantie met beide hun moeders

• Mossel

Naja eigenlijk maakt het geen bal uit waarom ze er niet zijn!

Feit is dat ze er niet zijn en dat dat niet hoort!

Dus is gewoon dom…

• pfffffffff

Pfffffffff jongens. Het is maar handbal.

Na een lang seizoen ben je ook wel eens aan vakantie toe, ze zijn nog jong geniet er van!

Er is meer in de wereld dan handbal.

Beetje relativeren mensen!

• Mossel

Punt 1 het gaat om een team, dus je naait je teamgenoten waar je het hele jaar mee bezig bent.

Punt 2 het is maar handbal? slaat nergens op! jij bent waarschijnlijk ook zo iemand die zit te zeuren dat handbal niet serieus genomen wordt! Moet je er miss eens zelf mee beginnen.

Punt 3 wanneer jij 2 weken eerder bij je werk omdat je op vakantie wilt en een beetje uitrusten omdat je werk toch maar werk is denk ik niet dat je daar nog lang zult werken.

Dus je kan wel gaan zitten puffen maar slaat helemaal nergens op wat je zegt.

• Sjongejonge

Serieus mensen, waar maken we ons allemaal druk om?! Als die meiden op vakantie zijn, mag je dat best een slechte zaak vinden, maar hoe het er verder aan toe gaat binnen dat team is toch echt zaak van de leiding en het team. Dat kunnen ze heus zelf allemaal wel aan, zonder dat hier een discussie begint over hoe erg het is dat ze hun teamgenootjes laten stikken.

En Mossel, het is fucking zomer. Die meiden zijn nog hartstikke jong en geven hun hele leven al op aan handbal. Als jij niet kunt toegeven dat er meer in het leven is dan handbal, heb je echt een kansloos leven en zou ik je aanraden zelf een keertje op vakantie te gaan.

• Mossel

Heb al een prima vakantie geboekt!

En over een week is het ook nog gewoon vakantie!

En dan is het geen handbal…

Jullie begrijpen duidelijk niet wat een team in houdt!

• berend

Helemaal eens met Mossel. Erik van der Wel weet in ieder geval dat hij met die twee de oorlog niet wint. persoonlijk vindt ik van der Wel een Topper! Aan hem heeft het dit jaar niet gelegen!