charris en jessy

• trainer

ik lees net het verhaal van charris en jessy, weten jullie waarom ze niet spelen vanavond?

• De handbalprofessor

Jessy is op stage in Denemarken en charis gaat naar Spanje!… Dus neem aan dat beide dames zich daar nu bevinden

• vriendin

beide meiden zijn op vakantie, die al geboekt was. niet in denemarken en ook niet in spanje.

de handbalacademie heeft deze pas later gepland, en de vakantie stond vast.

• HJ

dat is natuurlijk oerstom om een vakantie te plannen in deze periode. Daar kan ik niets anders van maken dan oliedom!!!!! Dat Erik van der Wel daar genoegen mee heeft genomen dat ze in deze periode op vakantie gingen vindt ik raar. lekker ego van die Charris. gaat toch naar Spanje dus laat haar team stikken. Staat haar mooi! Maar ja let op dit keert zich tegen haar in de verdere toekomst!!!!

• evvc

Is nu Charris opeens de gebeten hond.

Eerst Angela Malensteijn, dan Estevana, nu Charris.

Knap hoor, om telkens weer iemand af te branden.

Ben je in staat om ook eens iets positiefs over speelsters te zeggen.

• trainer

zo wil ik het niet noemen, maar het is toch raar om dan je vakantie te plannen. terwijl je weet(altijd afwachten met nhv) dat nu de belangrijke wedstrijden worden gespeeld.

• Mossel

Ja idd je kunt het leuk voor ze gaan opnemen en zeggen dat je niks negatiefs mag zeggen, maar lijkt me toch slechte zaak.

Iedereen weet dat je in deze periode nog makkelijk wedstrijden zou kunnen spelen.

Ben benieuwd wat er was geweest als ze in de kruisfinale hadden gestaan dan was er nog meer gezeur geweest!

Maar vindt het idd gewoon heel dom om in deze periode op vakantie te gaan, kan er niets anders van maken!

• De handbalprofessor

Nou geloof mij maar ik ken ze ook en Jessy zit in Denemarken en charis is Spanje!… Kun je het vakantie of stage noemen dat mag je zelf weten maar als ik zulke dames in mijn team had hoefde ik ze nooit weer terug te zien!… Is ook lekker tegenover je teamgenoten!… onrespectvol vindt ik het!

• Mossel

Nou ik weet toevallig met wie charris in spanje was en ik weet dat die al lang en breed weer terug is…

• De handbalprofessor

ja klopt dat weet ik ook dat is/was mevrouw Broch