Volendam kampioen

• smeichel

met een knie in mijn edele delen zou ik ook even op de grond gaan liggen!

Trouwens je ziet aan t gezicht van koenders heel goed dat die weet dat die t fout heeft gedaan..

Deze rode kaart had niks uitgemaakt voor het verloop van de wedstrijd..

• Cool

Goed te horen dat die E&O-ers een paar vuile overtredingen tegen zich hebben gekregen, weten ze ook eens hoe het is! Top Volendam, goed werk, ga zo door!!!

• Mossel

Heej triest mannetje!

Waar baseer jij op dat E&O vuil is?

10 jaar geleden voor het laatst handbal gezien zeker?

In deze groep zitten niet echt mensen die vies zijn lijkt mij…

Mafkees

• OokRR

Ja een toptien hardste verdedigers allle tijden.

Voorzetje. Coos ter Mors, Martin Vlijm, Tom Schilder, Serge Rink, Wil Jacobs, Lambert Schuurs enz enz

• fietspad

Het duo Mamutefendic/van Dijk sloeg er ook altijd lustig op los bij UDSV volgens mij.

• OokRR

Jaa good old Hans van Dijk, tevens wereldkampioen Chips eten. winkelwagens vol chips

• kenner

Nee inderdaad, Huizing doet nooit iets en Karim en Leon zijn gewoon echte schatjes. Hou toch op!

• Mossel

Nou huizing deelt af en toe wel een tik uit ja…

Maar karim die heeft nog nooit iemand expres een klap gegeven.

En bij leon komt het anders over omdat hij gewoon wat sterker is dan de rest.

Heb ze het hele seizoen in ieder geval niemand een knietje onder de gordel zien geven en iemand zo hard op het gezicht zien slaan als jasper snijders…

• smeichel

Nou ik heb huizing wel 1 leuke vuistslag zien geven.. Was in de europacup! Direct rood..

Karim is zeker wel een lieverdje.. maar hij houd nou eenmaal van slaan ( staat nog een leuk intervieuw met karim ergens op rtv drenthe of youtube)

Karim is alleen niet iemand die een speler uit de wedstrijd slaat, zeker niet expres.

Leon deelt uit en incasseert zoals dat hoort.

Ik hou wel van dat harde verdedigen maar een knietje geven is onsportief.