Volendam kampioen

• hb

Het was een waar handbalfeest afgelopen zaterdag in Volendam, een hele goede sfeer in een bomvolle sporthal en bij vlagen prachtig handbal. Het was wederom een harde wedstrijd, maar dat zijn finales eigenlijk altijd wel. Wel erg jammer dat de NOS dan ineens maar een stukje van 30 sec laat zien. Vorig jaar waren het nog live wedstrijden en vorige week dik 20 minuten, onbegrijpelijk vind ik dit.

• Mossel

Wees blij dat ze een stukje lieten zien op zaterdagavond op prime time!

Zondag was er namelijk net zo´n lange samenvatting als 2 weken terug!

Idd wel jammer dat het niet live te zien was maar dat is helaas de neerwaartse spiraal van het handbal in Nederland…

• hut

Het was dit jaar inderdaad weer teleurstellend hoe weinig zendtijd de NOS aan handbal heeft besteed. Gelukkig viel er genoeg te genieten het afgelopen weekend dankzij ehftv.com. Een paar heerlijke partijen tijdens de Champions League Final4 met Kiel als terechte winnaar. Sorry voor de off-topic btw

• jooh

was nog leuker als je erbij was in Koln;)

• gast

op startpunt staat een filmpje van rtv drenthe van de 2e wedstrijd om het landskampioenschap, als je kijkt vanaf ongeveer de 25e sec. zie je dat er een snelle tegenaanval komt van Volendam. Deze wordt opgevangen door 2 spelers van E&O. Een speler van E&O valt op de grond en zowel de speler van Volendam als die van E&O krijgen 2 minuten. Wat vinden jullie hiervan. Ik heb het filmpje een paar x bekeken… moeten jullie eens letten op die knie van de Volendamspeler…. Terecht dat beide spelers hier 2 min krijgen? of hadden jullie het anders aangepakt… ben benieuwd naar de reacties!

groetjes Gast

• mgpki

Ja voor mij is het ook nog steeds een vraag waarom Huizing 2 minuten kreeg maarja niets aan te doen…

Zijn vast wel meer foute beslissingen geweest, maarja hoort erbij!

• Mossel

Sorry verkeerde naam :P

Dat was blijkbaar de code…

Maar mening blijft hetzelfde

• Grr

tsja… het zal er wel bij horen op dit niveau maar ik vind dat knietje een schofterige overtreding (diep rood) en snap niet waarom die e&o speler 2 minuten kreeg

• Bla

In Emmen werd Verjans ook in het begin opgevangen met een klap door Snijders en die kreeg ook maar 2 minuten terwijl dat rood had moeten zijn.

Misschien angst om Volendam rode kaarten te geven?

• fietspad

Ik denk dat de scheidsrechters ‘t gewoon niet goed gezien hebben. Meestal betekent ’n onduidelijk opstootje tussen 2 spelers dan gewoon dezelfde straf voor beiden. Minste kans om alles en iedereen tegen je in 't harnas te jagen. Knietje was schofterig, zeker 2 minuten, maar de scheidsrechter die zo resoluut de tijd stop zet kan dat volgens mij nooit gezien hebben. Ik zie Huizing hier niets doen, maar misschien is er vanuit haar standpunt wel iets te zien, vervolgens valt huizing op de grond dus zal er wel wat gebeurt zijn dus beiden even afkoelen.