http://www.nhv.nl/verkiezing Stemmen maar ><
eva deen hoort die bij de beste rechter opbouwsters, wie bepaalt deze selectie speelsters channa matterman speelt heel erg weinig, martine smeets heel seizoen geblesseerd geweest, waar zijn de andere van dalfsen hun rechterhoek en hun rechter opbouwster……wat een vreselijke vertoning eric van de wel hoort die er ook bij 7e worden in de competitie met sew. nogmaals wie bepaalt de selectie speelsters om uit te kiezen………lang leve het nhv, en zoals hierboven nieuw talent wendy smits al keepster ha ha ha
Het slaat weer ouderwets helemaal nergens op!
Patrick Miedema linker opbouw? Ook nieuw!
Cristian Wirtz heeft bijna niet gespeeld.
Erik Huizing midden opbouw en cirkel? Naar mijn weten heeft hij 95 procent van zijn speeltijd links opbouw gestaan!
Daarnaast vindt ik het vrij apart dat er meerdere spelers zijn die op 2 posities worden gekozen! Soms of meestal zelfs waar ze nooit spelen.
Klopt weer geen bal van.
Lekker bezig NHV!!!!
tja jopie daar ben ik ook wel erg benieuwd na!…
maar ik bedoel kom is op nou zo kan het toch niet langer met het hele NHV?…
ik bedoel ze houden alles en iedereen maar voor de gek!.. nemen beslissingen die gewoon niet kunnen en draaien het vervolgens weer terug ongelofelijk amateuristisch! niet te geloven het wordt denk ik tijd dat we maar is optreden????….
Het hele NHV moet maar eens helemaal gereorganiseerd worden. Want ook nu weer laten ze zien dat ze geen bal verstand van het spel handbal hebben. Ze zien een lijst met spelers die wel eens op bepaalde posities goed zouden kunnen zijn en dan zetten ze hem daar maar neer. Vreemd ook dat Saleh in dat rijtje staat.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?