Hoofdklasse B 2010-2011

• Peb

Ik heb van de hoofdklasse kenners nog geen uitspraken gehoord betreffende de verwachte eindstand……..

• Dwight

Kampioenschap wordt denk ik uitgevochten door Quintus en V&L, als V&L hetzelfde team heeft als afgelopen seizoen.

Misschien dat DIOS nog wat roet in het eten kan gooien daar, die hebben een goed team alleen denk ik dat hun het beter zouden doen onder een andere coach.

Atomium gaat het inderdaad beter doen dan vorig seizoen, weet niet waar ze last van hadden, maar ze zijn beter dan dat ze hebben laten zien.

• Nemo

Las op handbalstartpunt dat Arie pottuyt nog een jaar blijft als trainert van dios

• kevvv

V&L zal het komend seizoen niet gaan worden,

die moeten gaan uitkijken voor degradatie

complete leegloop heb ik gehoord…

oudere stoppen en veel jongeren schuiven door naar

lions, kuch welpen 2

Quintus2 gaat het doen dit jaar!

• Kolca

Ik zou op Quintus hoog inzetten (ligt er aan wie er dit jaar in het eerste zitten), daarnaast denk ik Sittardia alleen moeten die uit ook punten pakken.

Verder zouden Dios en Wings nog roet in het eten kunne gooien.

Ook is het afwachten hoe de nieuwkomers het doen? Hercules, Heerle en Noav. wie kan daar meer over zeggen? ik weet dat er bij hercules veel spelers mbij komen dus het zou niet raar zijn als daar spelers bij komen uit het eerste.

De tijd zal het leren, iedere ploeg heeft wel is een mindere dag en het feit dat de favoriete ploegen alleen goed spelen met hars zegt ook al genoeg.

degradatie kan je nog niet veel over zeggen op voorhand zeg je de nieuwkomers maarja das nog niet relevant.

• Kees

Ik denk dat Hercules de verrassing wordt, ik verwacht ook dat Quintus eerste gaat worden

Ik zou ook niet weten wie Quintus moet bedreigen een heel seizoen lang.