Hoofdklasse B 2010-2011

• zonnetje

Gemini

vd Voort/Quintus 2

Atomium '61

Sittardia

V en L

D.I.O.S.

Wings

de Gazellen

Witte Ster '75

Heerle

Hercules 2

N.O.A.V.

Wie doet er bovenaan mee en wie vecht tegen degradatie?

• Peb

Wat moet V&L en Sittardia afstaan aan Lions2??

• Bep

Als we de geluiden horen dan worden er aardig wat jonge spelers doorgeschoven naar Lions 1 en Lions 2 en dat lijkt me voor de ontwikkeling van die spelers ook alleen maar goed.

Maar wat anders.. Ik las dat Witte Ster zich mogelijk terug gaat trekken uit de hoofdklasse? Klopt dit? Zo ja, welke ploeg komt dan in aanmerking voor een plek in de hoofdklasse B?

• helderziende

Gezien het feit dat het een brabantse ploeg is en uit hoofdklasse B stapt zal de logische opvolger Jupiter zijn.

Immers hetzelfde is nu gebeurd met Rapiditas de nr 2 uit limburg die in de plaats komen van het teruggetrokken Blerick in de regioklasse B.

Maar of Jupiter dat wil en kan…..?????????

• Helderderziend

Als Witte Ster zich terugtrekt zal Hercules 3 promoveren, die hebben namelijk het promotie-toernooi gewonnen.

Als gevolg daarvan zal er een ander team uit de Hoofdklasse A instromen in de Hoofdklasse B, omdat Hercules 2 al hoofdklasse speelt.

• rotterdammert

Atomium gaat het beter doen dan dit seizoen.

• Peb

Ik hoop dat in de hoofdklasse op meerdere locaties met hars gespeeld mag worden dan in de regioklasse!!!

Zijn er nog wisselingen in de teams?

Bij NOAV is de rechterhoek naar België verkast…

Aanvulling is nog in try-out fases…

Verder???

• Peb

Jow Zonnetje,

Wat vind je er zelf van, waterhelle??? ;)

• Robdk

Ik denk niet dat NOAV onderaan eindigd, eerder in de bovenste helft.

• nahel

Dan moeten ze een behoorlijk goed team hebben om aansluiting te kunnen vinden bij de bovenste helft