wie gaat er voor de titel in de dames hoofdklasse A?

• milje

Wie weet wie de titel in de wacht gaat slepen in de hoofdklasse A?,en wie er degraderen gaat!

• henk

Hurry up natuurlijk,

• anja

wat dacht je van DOS!!

• Sas

Wat een onzin…..laten we eerst even lekker op vakantie gaan en pas bij het begin van de competitie dit soort vragen gaan stellen.

Je weet toch helemaal niet wat er bij de diverse teams blijft aan spelers/speelsters of wie er weggaan ?

Echt, kansloos…..

• jawat

inderdaad! Zoiezo.. Lekker belangrijk

• hugo

DTS'48 nartuurlijk

• kippie

De ploegen van de hoofdklasse

1. Borhave

2. KSV

3. UDSV

4. VZV

5. Gibo groep/Kwiek 2

6. DOS

7 VVW

8. Westsite

9. Z.A.P

10. D.T.S.'48

11. Hurry-Up

12. Nieuw Heeten

Ik vind Hurry up en U.D.S.V. moeilijk te beoordelen aangezien ik beide ploegen niet ken.

DOS en ZAP gaan het dit jaar denk ik erg goed doen. DOS wordt kampioen.

VZV zakt in nu de beide schutters Rieke en Lotte naar SEW zijn, dit gaat ze erg veel doelpunten schelen.

VVW zakt verder weg nu enkele speelsters en de coaches weg zijn.

Borhave ook een leegloop..

KSV moet niet onderschat worden, leuke ploeg maar zal denk ik rond de 7e/8e plaats eindigen.

DTS'48, westsite en nieuw heeten zullen het zwaar krijgen onderin.

Gibogroep kwiek 2 deed het vorig seizoen al steeds beter en gaat het dit jaar weer beter doen. Veel jonge meiden en veel talent.

• VVW

VVW, gaat echt wel voor de titel meedraaien. 3 speelsters weg, 3 speelsters terug, ik zeg pas maar op! Ze spelen zo HARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Kenner

Nu alles over de dames hoofdklasse A duidelijk is concludeer ik het volgende:

1 D.O.S

Na een jaar van blessures en constant op de 2e of 3e plek hebben gestaan zal D.O.S. dit jaar met een nog sterker team tegen mindere tegenstanders zonder al teveel moeite kampioen worden.

2 Borhave

3 Hurry-up

4 UDSV

5 Gibogroep kwiek 2

6 V.V.W.

7 V.Z.V.

8 K.S.V.

9 Westsite

10 Z.A.P.

11 Nieuw Heeten

12 DTS 48

• kip en het ei

Jij speelt vast niet bij VVW, hard spel is verleden tijd. Wel fysiek, maar niet hard.

Denk ook dat DOS (vliegend) kampioen wordt. 2de plaats wordt spannend, veel teams hebben moeten inleveren.