Rachel de Haze

• handballer

zie hieronder de link naar de samenvatting van Dalfsen/VOC. VOC was de verdiende winnaar, maar als je de eerste 4 acties ziet van Rachel de Haze vraag ik mij toch af waar de grens ligt. Geen van de 4 overtredingen werden bestraft met geel of 2 minuten! Rachel is een fantastische handbalster, maar dit is niet de eerste keer dat ze veel te ver gaat in de dekking. Vooral de overtreding op nummer 15 Lynn Knippenborg had in mijn ogen bestraft kunnen worden met rood. Wat is jullie mening?

samenvatting RTV OOST Dalfsen/VOC

• jopiedewit

goede scheidsrechters, die hebben het schijnbaar niet kunnen zien, of willen zien maar we mogen niks meer zeggen over dit soort scheidsrechters.

• moaningmhyrtle

wat betreft de overtredingen, ik vind ze wel mee vallen, zeker als je terug kijkt in de herhaling.

wat betreft de elleboogstoot, die vond ik er erger uitzien dan dat hij was.

het betreft hier een verdedigende actie die op de bal is gericht en niet de intentie heeft de speelster even een flink ei op haar oog te meppen.

dat dat wel gebeurt dat is inderdaad vervelend, maar in mijn ogen niet opzettelijk.

ze heeft een flink ei op haar oog en dit was inderdaad wel op zijn minst geel.

ik val de scheidsrechters niet af, ik zeg niet dat het goed of fout was. ik geef alleen mijn mening.

• Dalfsen Supporter

nou ik vond de elleboog zeker er niet erger uit zien dan dat hij was! Als je de beelden ziet dan zie je haar gewoon onbesuist er in vliegen, net als de overtredingen ervoor.

• moaningmhyrtle

dat mag je vinden.

ze vliegt er misschien onbesuist in, maar ze zal dit met opzet hebben gedaan. als dat wel zo is, dan had ze wel het kruis gekregen.

dan is het namelijk een gewelddadigheid.

maar wat ik al zeg, dit is mijn mening en je hoeft het er niet mee eens te zijn.

soms lijken dingen nu eenmaal erger dan ze zijn.

• Yes we can

Ik vind het allemaal wel meevallen!!

Ze heeft de intentie om de bal er tussen uit te pikken en komt per ongeluk in aanraking met de aanvalster.

Dat ze daar een dik oog aan overhoud is heel vervelend.

Ik vind de reacties wel erg overdreven. We moeten wel voor ogen houden dat het een contactsport is en als je

daar niet tegen kan, moet je maar op dammen gaan!!

• Herrald

Ik ben het ook eens met het feit dat het een contactsport is en dat ej wel wat moet kunnen hebben. Maar ze had wel op zijn minst een gele kaart of 2 min tijdstraf kunnen krijgen. Vooral aangezien ze steeds bij de overtredingen betrokken was. Maar het is gebeurd dus ja waar praten we over

• kenner

Het is een bewuste overtreding ze kijkt niet eens naar de bal en weet dat ze er niet bij kan.

Trouwens een overtreding op het gezicht is automatisch 2 min. Deze 2 scheidsrechters hebben zelf nooit gespeeld en dat zie je in hun fluiten terug. Een zwak optreden. En Rachel moet je anders aanpakken, als aanvaller laat je dit toch nie op je zitten.

• Toeschouwer

Rachel gaat er hard in. Bij die “elleboog” heb ik wel het idee dat ze voor de bal gaat. Het is op de grens maar er volgens mij niet over heen.

• Amsterdammertje

Heb de actie bekeken. Deed me denken aan het verdedigen destijds van (ijzeren) Rinus Israels. Oh Rachel is de kleindochter van Rinus? Dan snap ik het……………………….hahahahahah