Dames bevo eredivisie

• Gewoon

Met hun tophandbal zuidlimburg etc. en dat handbal in het zuiden zo veel meer leeft!

vorig jaar loreal gepromoveerd, V&L gedegradeerd.

dit jaar misschien wel bevo, en bfc.

Ik vind het wel mooi dat ze zo dik worden ingemaakt door een 1e divisie team met een smalle selectie.

• Lola

misschien dat het verschil tussen de top 3 en de laatste paar ploegen in de ere divisie wel heel groot is. Maar het is een feit dat het ontzettend knap is dat de Dames van Bevo vorig jaar promoveerden naar de eerste divisie en nu met één been in de ere divisie staan. Ook voor de vereniging Bevo zelf! Naast de mannen, nu ook dames topsport! Ik hoop dat ze het gaan redden.

• Handballer

Gewoon, weet jij niet dat je met Tophandbal Zuid-Limburg niet met bevo te maken hebt? Bevo ligt in Noord-limburg en krijgt net als loreal geen provinciesubsidie. Lions(Tophandbal ZUID-Limburg) krijgt dat wel. Dus BEVO en LOREAL staan volledig los daarvan. Voorts ligt het ook nog zo dat de damestak niet gefuseerd is bij THZL, alleen de herentak. Toch wat beter laten informeren volgende keer..

Ik hoop voor bevo dat ze het redden, zou mooi zijn.

• redhed@msn.nl

BFC zal alles uit de kast trekken, intimidatie, verbale bedreiging, ach vul zelf maar in. Lees het wedstrijdverslag van Nieuwegein en je begrijpt het. Er komt gelukkig een fris team bij, ik zou zeggen Bevo go for it.

• AriaG

>Voorts ligt het ook nog zo dat de damestak niet gefuseerd is bij THZL, alleen de herentak<

wat denk je wat er gaat gebeuren als ze degraderen? Juist ja… gesprekken met de provincie zijn er al geweest en het is een questie van tijd. THZL voor dames is al lang een hot item op de aganda van V&L, BFC, Sittardia en de Provincie. En terecht, waarom alleen zoveel geld naar de heren?

Wat BEVO betreft, super gedaan. Ook mede dankzij Wendy van Wanrooij die ze naar de eerste divisie heeft gebracht. En nu de volgende stap op de trede naar de ere-divisie.

• Gewoon

AriaG Schreef:

——————————————————-

> >Voorts ligt het ook nog zo dat de damestak niet

> gefuseerd is bij THZL, alleen de herentak<

>

> wat denk je wat er gaat gebeuren als ze

> degraderen? Juist ja… gesprekken met de

> provincie zijn er al geweest en het is een questie

> van tijd. THZL voor dames is al lang een hot item

> op de aganda van V&L, BFC, Sittardia en de

> Provincie. En terecht, waarom alleen zoveel geld

> naar de heren?

>

> Wat BEVO betreft, super gedaan. Ook mede dankzij

> Wendy van Wanrooij die ze naar de eerste divisie

> heeft gebracht. En nu de volgende stap op de trede

> naar de ere-divisie.

JUIST JA! Dat dacht ik dus ook.

• sjonnie

Ik was bij de wedstrijd BFC-Nieuwegein aanwezig en het was inderdaad te erg voor woorden…. zeker de heer Jacobs, wat die man allemaal uitkraamt…..

• Peb

Vanavond weer kijken hoe BFC weggeveegd wordt???

Ben benieuwd wat ze laten zien.. Damagecontrole na vorige keer???

• Sprite

Dames Bevo naar eredivisie , proficiat geweldig gedaan !!!!

• Handballer

Eindelijk van die enorme mafkees van een Frank Jacobs af!… Wat een randdebiel!…