De dames van bevo hebben de eerste promotie/degradatiewedstrijd gewonnen van BFC met 31-17. Gaan ze dit nog uit handen geven?
Volgens Frank zou BFC op ervaring en snelheid de wedstrijd winnen..
Meerdere malen kon ik in mijn vuistje lachen met die uitspraak. Bevo duidelijk vele malen beter.
Wel jammer dat een promotie/degradatie wedstrijd zo'n uitslag krijgt… Misschien in beek een iets spannendere wedstrijd?
Maar dit verschil zal bevo nooit uit handen kunnen geven.
Komisch die Frank, wat waren ze snel, de dames van BFC… Laat me niet lachen. BFC is een aanfluiting voor de eredivisie. Ik zeg niet dat Bevo het niveau daar (zonder het halen van diverse versterkingen) direct aankan maar het verdient zeker een kans. Mooie wedstrijd zaterdag. Echt genoten van de dames van Bevo…Beter gaat Rianne nog een jaartje door:) zij maakte echt het verschil zaterdag. Verder chapeau voor Ingrid en Inge die op het moment supreme echt uitblinken.
Bfc heeft vrij weinig te zoeken in de ere divisie. Dat ben ik met je eens. Ik denk dat Bevo toch redelijk spel heeft en zich volgend jaar toch wel kan handhaven. Ben alleen bang dat in de regio vrij weinig versterking te vinden is welke ere divisie waardig is. Loreal heeft het dit jaar ook niet gehaald… V&L dames zijn te jong..
(vind ik dan..)
Hoorde trouwens dat Rianne zou stoppen. Wel raar want ze is voor een keepster nog te jong om te stoppen…
Klopt, Bevo heeft een jonge, snelle ploeg maar is in de breedte absoluut te zwak. Met deze selectie denk ik eerlijk gezegd níet dat ze zich handhaven. Bovendien denk ik dat de rol van Rianne daar nogal onderschat is. Als je haar zaterdag zag keepen, dat vang je niet zomaar op. Inderdaad ook nog veel te jong om te stoppen, maar daar liggen naar verluid ook andere redenen aan ten grondslag. Niet zozeer de leeftijd.
Wat betreft de aanwas in de ‘regio’; 14 van de 31 doelpunten zaterdag zijn gemaakt door speelsters die vorig seizoen nog bij VHC speelden. Met een beetje creatief scouten is er echt nog wel talent te vinden in de regio. Of dat meteen eredivisie-waardig is, is een tweede.
En Schmeichel…Bevo vist vaak achter het net, maar de dames werden vorig jaar kampioen in de Hoofdklasse en het winnen van promotie ten koste van BFC in deze play-offs mag gerust als prijs gezien worden. Bovendien hebben ze een ‘periodetitel’ gewonnen dit jaar:P
Bevo gaat promoveren en volgend jaar weer degraderen, erg jammer dat de eredivisie bij de dames terug gebracht gaat worden naar 10 team.
Ze hebben toch een goed seizoen gedraaid, jammer dat er weinig talent uit de regio zit. Maar volgens mij is er vorig jaar ook heel wat vertrokken van eigen bevo mensen.
Wordt tijd dat ze in het zuiden eens flink op hun bek gaan!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?