ik vind het jammer dat hij weggaat
maar wel goed voor HAR&O die zullen hun oud team genoot goed kunnen gebruiken
hoe dan ook hij zal HAR&O zeker versterken
Goede handballer, speelt met hart en ziel. Aanwinst voor
elke Nederlandse ploeg. Jongen wil spelen maar
nog nooit horen klagen als hij op de bank zit, is daar professioneel
in.
Hij is 200 procent doelgericht en daardoor komt
afspelen op 2e plaats, iets waar ik kan van leren.
In Nederland wordt eigenlijk teveel in de breedte gespeeld.
Jongen is welkom in rotterdam. Ik denk dat veel mensen hier een
mening overhebben maar alleen over via via info beschikken, zucht!
Problemen tussen p en n, kleine kans.
Jongen wil na een jaar proberen gewoon weer
terug naar eigen omgeving wegens sociaal en maatschappelijke redenen.
Haro speelt in die regio, en voelt zich daar thuis, niks ten nadele van bevo hoor!!!
Trouwens ook fijn voor zijn Fam. Die trouw komt kijken in grote aantallen!
Succes volgend jaar jongen!
Ps en het transferbeleid in nl, ja iedereen probeerd iets te bouwen
maar de middelen en niveau is niet prof genoeg!
Mijn mening, steek het in de jeugd, goede opleiding waardoor het
niveau van handbal in de toekomst beter wordt….
Ja, zijn familie is inderdaad echt elke wedstrijd aanwezig, daar mogen we ook wel eens onze pet voor afnemen. Maar ik vind Nicky eigenlijk een steengoede handballer alleen was zijn probleem dat hij eigenlijk meer op karakter handbalt(vechten) en de rest van bevo sneller de kop laat hangen. En hij had Geert van de Goor voor zich, die had zich al een beetje bewezen in de schaduw van Robbie Fasnacht en Piotr had denk ik meer vertrouwen in Geert. Maar in de wedstrijden die dik gewonnen werden heeft hij volgens mij ook niet echt zijn stempel kunnen drukken.
Ik denk dat Fasnacht wel degelijk heeft gebracht wat verwacht werd van hem. Alleen die andere zweed(hij speelt voor het Amerikaanse nationale team, Martin Clemons Axelsson) die was altijd geblesseerd en bracht volgens mij niet wat van hem verwacht werd. Fasnacht daarintegen was altijd goed en ook altijd bereid om heel hard te werken.
Volgens mij is de reden van Nicky weg gaat bij BEVO omdat hij een groot deel van zijn ‘vergoeding’ in moest leveren en er dan bij zou moeten gaan werken.
Wat de reden precies is dat hij zoveel moest inleveren weet ik niet precies. Is het de crisis of zijn prestaties? Hij heeft zich bij bevo niet echt laten zien.
Dan is het opzich wel logisch dat hij terug gaat naar rotterdam om daar dichtbij zijn familie en vrienden te kunnen handballen en te gaan werken.
En ja bij haro zou hij ook wel meer speeltijd krijgen.
Over fasnacht gesproken, hij heeft echt wel wat laten zien hoor en speelde voor het team. En die Axcelson ofzo die had toch iets aan zijn kruisbanden afgescheurd toch? Dan lig je er zowiezo lang uit.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?