Hercules vs Loreal

• speler

Hercules gewonnen met 30-24 van Nieuwegein.

Wat zullen ze doen tegen Loreal ?

• Mossel

Terecht dat hercules promotie degradatie wedstrijd mag spelen!

Laatste half jaar hebben ze laten zien dat ze een goede ploeg hebben en die veel beter en completer is dan nieuwegein.

Ik ben dan ook benieuwd wat ze gaan doen tegen Loreal!

Als Lommen in vorm is moet het lukken denk ik…

• Smeichel

Beetje jammer dat ze beide niet goed genoeg zijn om iets te betekenen in de eredivisie.

Toch gun ik het Hercules, bij hun 3e is het namelijk altijd gezellig!

• Supporter.

Hey Smeichel.

Proef ik hier enige jaloezie. Jij bent zeker van Nieuwegein of een andere eerste divisie club die net naast het potje pepist heeft.

• Kwiek

Nieuwegein zo als zo vaak weer net niet, kan ook niet anders met hun trainingsarbeid. Talent zit er wel echter je moet ook werken(trainen), maar dan moet er ook ambitie binnen de club zitten en helaas die is er niet.

• Pinda 5

Denk dat Hercules een goede kans maakt tegen Loreal…

Het verschil was vorig jaar niet heel groot tussen beide ploegen. En Hercules is dit jaar een heel stuk sterker en volwassener geworden. Hoe het ook gaat lopen, er zal voldoende strijd zijn tussen beide ploegen!

Wordt een mooi affiche voor de handbalsport, dus heb er zeker zin in!

• Achterwacht

Mooi affiche,

Hercules in goede doen moet toch zeker thuis met het publiek samen een overwinning kunnen bewerkstelligen. Dat Loreal al een paar weken niks voor het “echie” heeft gedaan spreekt ook niet in hun voordeel.

Thuisverlies Hercules betekent waarschijnlijk wel dat Loreal zich handhaaft.

Ik kijk er naar uit.

• Mossel

Haha supporter je moet eens weten wat sommige mensen op dit forum hebben bereikt of nog doen ;)

In ieder geval een stuk meer dan jou!

En kan je uit betrouwbare bron vertellen dat Smeichel dit seizoen alles behalve naast de pot pist!

• supporter

Hey Mossel.

Blijkbaar dezelfde blaaskaak als Smeichel. Hoe kun jij nu oordelen wat ik gepresteerd heb. Je weet helemaal niet wie ik ben. Er zijn meerdere supporters op dit Forum.

• mid

Dat Hercules dit jaar een stuk sterker en volwassener is geworden dat geloof ik graag maar dat het verschil vorig jaar tussen beide ploegen niet zo groot was..

Hercules - Loreal 17-33

Loreal - Hercules 35-22

Toch redelijk verschil lijkt mij..

Ik denk overigens dat Loreal beide wedstrijden zal gaan winnen.