EHF-Top-Koppel !!!!!

• Mossel

Succes met kijken op eurosport!

Er worden nog niet eens Champions league wedstrijden op getoond.

Laat staan dat ze de finale van de 5e Europese competitie laten zien.

Verder vindt ik wel dat de dames dit jaar sterker fluiten dan voorgaande jaren!

Succes

• heiko

Eurosport 2!

• Mossel

Nou succes met de challenge cup kijken op eurosport 2 dan!

Naar mijn weet alleen Champions league en ehf cup maar jij zal het wel beter weten!

NOT!!!

• smeichel

Roos ik denk dat je lang moet zoeken op Eurosport 2..

De finale word waarschijnlijk wel op internet uitgezonden op de wel bekende pagina (http://www.ehftv.com)

Op eurosport 2 is alleen Champions League en EHF cup te zien.

Terug naar het topic,

Yvonne en Carla van harte gefeliciteerd met deze mooie wedstrijd, hoop dat jullie deze wedstrijd ook in goede banen zullen leiden.

• tinus

dat zijn de scheidsrechters wel heel slecht in europa als deze dames een europacup finale mogen fluiten afgelopen weekend mochten ze dalfsen-hellas fluiten het was werkelijk een aanfluiting zoveel fouten vd scheidsrechters en elke keer realiseren ze zich dat ze fout zitten maar toch eigenwijs niet toegeven. in de finale wedstrijden bij zowel de heren als de dames zullen we ze wel weer terugzien ik hou me hart vast

• cirkel

Tinus en Hellasje: hebben jullie achterste voren op de tribune gezeten?

Waren jullie wel in Dalfsen?

Doe dan dan die blauwe bril toch af: de dames hebben in ieder geval veel beter gefloten dan de teams gespeeld.

• keeper

Ja Tinus, de hele wereld is gek,met namen de mensen die er verstand zijn zwaar gestoord, maar jij gelukig niet.

• grecko

nou iemand mag mij dan wel is gaan vertellen wanneer hun een goeie wedstrijd hebben gefloten!… en dan met name carla van dijk!… wat een arrogante vrouw is dat zeg!… zonde dat hun samen een koppel vormen want ik weet zeker dat als yvonne niet met carla een koppel was dat yvonne er meer uit kan halen!…

carla is het typetje likken naar boven en trappen naar onder!…

• Kwiek

volgens mij lik je altijd van onder naar boven, of ik moet op me handen gaan staan.

• hv

Laat ik je dan vertellen dat dit koppel zeer goede wedstrijden hebben gefloten.

Ze meerdere malen dit jaar aan het werk gezien.

Binnen dit koppel is de samenwerking juist perfect.

Over de arrogantie van Carla, is mijn idee juist dat ze heel goed overtuigd is van haar kunnen.

Opmerkingen van likken naar boven en trappen naar onderen is dan ook totaal ongepast.

Als ik zelf eens terug blikt en zie wat Carla doet in de opleidingen van scheidsrechters samen met Harry, komt dit alleen maar het handbal ten goede.

Natuurlijk is Carla kritisch naar jonge scheidsrechters toe maar alleen zo kan je naar een hoger nivo gebracht worden.

Als er iemand is die deze wedstrijd verdient is zeker Carla en Yvonne wel.

Het NHV mag trots zijn op dit koppel.

En Carla en Harry een standbeeld geven met name wat zij betekenen voor de opleidingen in zuid holland.

grecko Schreef:

——————————————————-

> nou iemand mag mij dan wel is gaan vertellen

> wanneer hun een goeie wedstrijd hebben

> gefloten!… en dan met name carla van dijk!…

> wat een arrogante vrouw is dat zeg!… zonde dat

> hun samen een koppel vormen want ik weet zeker dat

> als yvonne niet met carla een koppel was dat

> yvonne er meer uit kan halen!…

>

> carla is het typetje likken naar boven en trappen

> naar onder!…