EHF-Top-Koppel !!!!!

• keeper

Carla van Dijk en Yvone Wijtenburg, zijn door de EHF aangewezen om de finale van de EHF Challenger Cup te fluiten.

Dames, van harte hier mee, en dit is weer een teken dat jullie bij de europese top behoren, en een groot complument voor jullie en het NHV, want hier uit blijkt, dat een klein handballand, op het gebied van wedstrijdleiden, tot grote hoogte kan stijgen.

• struikje

Is die wel staandend verkregen

ze meerdre keren dit jaar zien fluiten vondt het niet sterk

• Ook scheidsrechter

Wat een zielig figuur ben je Struikje. Eindelijk weer eens een topkoppel op Europees niveau en dan krijg je dit soort opmerkingen. Volgens mij steekt dit koppel al jaren boven de meeste koppels in Nederland uit, en dit ontgaat de EHF blijkbaar ook niet. Volgens mij wordt je als koppel nog steeds beoordeelt op de prestaties in het veld, en ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat jij toch een tikkeltje jaloezie vertoont. Wellicht heb je zelf niets kunnen bereiken in de handbalsport???

• evvc

Ja, laten we nu eens ophouden met dat gezeur op de scheidsrechters.

Scheidsrechters zijn net mensen, hebben wel eens een slechte dag.

Ik wil Carla en Yvonne van harte feliciteren met hun aanwijzing voor het fluiten van de finale van de Challengecup.

Dit betekent wel degelijk iets : Europees gezien horen ze dus bij de absolute top.

En wij in Nederland maar zeuren op de scheidsen.

Heb trouwens vanavond Ferry en Niels weer zien fluiten, en ik moet zeggen dat ze het goed deden.

Strak gefloten, de speelsters mochten om een uitleg vragen zonder daarbij getrakteerd te worden op een gele kaart, en er was de hele wedstrijd geen enkel moment dat er twijfel was.

Leuk om naar te kijken.

Dus moeten we constateren dat ze met het fluiten van Europese wedstrijden, ook het niveau in Nederland opkrikken.

Dus laten we deze topic ook maar weer sluiten en ophouden met zeuren

• een koppel scheids

klasse dames top top top

en ik weet zeker dat er meer goede koppels aan gaan komen !!!!!

en inderdaad zeik niet zo mensen op de scheidsrechters gaan jullie is beter handballen en minder zeuren

dan hoeven wij minder op tetreden en minder testraffen door het gezeik???

weet iemand wanneer die wedstrijd is en of eurosport hem miss uitzend????

gr een koppel scheids

• heiko

Er was vroeger een struikje, welke bekend stond om zijn horizontale kwaliteiten!!

struikje schreef:

Is die wel staandend verkregen

Dames, ontzettend gefeliciteerd met dit behaalde resultaat!

Ik weet zeker dat jullie hier een goede wedstrijd zullen fluiten!

• Hellasje

Nou heb de 2 dames gisteren zien fluiten!… Echt onbegrijpelijk!… We hebben dan wel gewonnen maar ze floten 100% anti hellas!… Schandalig!… Snap echt niet hoe hun zo hoog aangeschreven staan!… Maar zal wel met het een en ander te maken hebben!… ;) als het nhv slim is steken ze er nog een stokje voor om een chaos te voorkomen in die finale!….

• hans v

dames gefeliciteerd

Weet zeker dat jullie het tot een goed einde brengen

En blijf je inzetten bij de scheidrechter opleidingen.

• haagenaar

roos Schreef:

——————————————————-

> Er was vroeger een struikje, welke bekend stond om

> zijn horizontale kwaliteiten!!

>

> struikje schreef:

> Is die wel staandend verkregen

>

> Dames, ontzettend gefeliciteerd met dit behaalde

> resultaat!

> Ik weet zeker dat jullie hier een goede wedstrijd

> zullen fluiten!

roos roos toch

Wim had ook scheidrechter talent hoor

of ben je jaloers dat die jou nooit horizontaal genomen heeft.

• heiko

haagenaar schreef:

roos roos toch

Wim had ook scheidrechter talent hoor of ben je jaloers dat die jou nooit horizontaal genomen heeft.

Excuseer, maar dat was ik blijkbaar vergeten te vermelden!

Hij was inderdaad ook topscheidsrechter!

En helaas, het woord “jaloers” ken ik niet!

(Advies: Gebruik deze topic voor het onderwerp wat erboven staat.)

Yvonne en Carla, jullie verdienen deze wedstrijd en zal zeker gaan kijken op Eurosport.