Niet kaarten maar lekker ballen....!

• Peter

Wat een discussie, aangekaart door de Bunschoter Courant… zoals wel vaker op dit soort forum doet iedereen dit lekker annoniem maar weten insiders wel om wie het gaat.. alleen het staat zo raar voor spelers die lekker willen handballen op een bepaalt nivo en niet regelmatig op dit forum zitten of gewoon niet zitten te wachten op dit soort “barpraat”.

Wat is er nou mis om om een fusie aan te gaan en daardoor/daarvoor een team op de been te houden voor de competitie??? In de regio zit het talent er even niet of is niet beschikbaar maar dat kan altijd boven komen drijven door wel een team in de hoofdklasse beschikbaar te hebben in de regio.

Spelers kunnen altijd nog zelf beslissen wat ze doen, al gaan ze 2de klasse spelen, maar voor de spelers die het aandurven/aankunnen blijft de mogelijkheid om in de regio op hoofdklasse nivo te spelen. Gewoon even bellen met het des betreffende persoon, praten kan altijd, hoeft niet persé via een forum.

Overigens organiseren de dames van de kantinecie zelf diverse kaartavonden in het clubgebouw>:D< en zal er gewoon getraind moeten worden om het nivo nog hoger te krijgen, .als men dit überhaupt wilt…

Gr.Peter.

• kansloos

Er zit potentie zat in de regio. Dit team wil alleen spelen met de eigen spelers. Een samenwerking tussen verenigingen werd al direct uitgesloten zoals je hebt kunnen lezen in het krantenstuk van Joop Bakkenes.

Best Peter je kan een heel hoop goed proberen te praten, maar laten we het niet mooier maken dan het daadwerkelijk is. Veel van deze mannen zijn te beroerd om 1 keer in de week te trainen. Trap dus niet in de verhalen die ze jou vertellen. 1 keer trainen is namelijk al te veel gevraagd.

• joepie

Heren,

Regio Eemland heeft zeker voldoende potentie voor de toekomst. Het is alleen zaak om dit goed te begeleiden. Voorwaarde stellen dat je een team bij elkaar wil houden, is iets voor een afdelingsklasse, niet de hoofdklasse.

Op korte termijn zullen er plannen gemaakt moeten worden om het niveau van handbal hier redelijk te houden. Je ontkomt niet aan samenwerken, zo wordt talent beter en kan je doorgroeien.

Initiatief om junioren bij de senioren mee te laten trainen bevordert zeker in dit deel van het jaar de ontwikkeling waar later van geprofiteert kan worden. Ga met elkaar om tafel zitten en kom deze maand nog tot constructieve oplossingen. Spelers ronselen levert niets op, samen naar de top (hoofdklasse).

Joepie

• Peter

Beste Joepie en Kansvol,

Als er genoeg potentie in de regio is, en ze durven het aan om op een iets hoger nivo te spelen. pak deze kans in je “goede jaren”. Om handbaltechnisch beter te gaan spelen moet je altijd een beetje een stapje hoger aandurven en je kans pakken. Hoewel ik een echt verenigingspersoon ben kan ik een keuze wel begrijpen als iemand de club verlaat om “zijn droom” achterna te gaan, Angela Malensteijn zou ook niet op dit nivo spelen als zij niet van de ene vereniging naar de andere was gehopt.

Ronselen ben ik ook niet voor, spelers moeten uit eigen overtuiging komen.. zij moeten immers ook het werk doen, en er veel plezier aan beleven…

Over het punt van dat 1 x trainen “ze” al teveel is, lijkt mij dat de nieuwe coach/trainer dat wel bepaald, en zal bankzitten en nieuwe vorm van kaarten zijn.

Spelers dit het eigen overtuiging willen, ga om de tafel zitten met Joop Bakkenes. vertel hem wat jullie willen en ga met plezier weer ballen en behoud voor de gemotiveerde spelers dit nivo voor de regio, onder welke naam dan ook. Intreseert me eigenlijk nog het minst.

Heb je leuke initiatiefen, hoef niet via een forum, bellen mag je ook.

Peter, 033-4634680. (die overigens geen bal kan gooien)