estavana

• **

ik heb net gelezen op handbalstartpunt dat estavana er nog niet uit is wat zij volgend jaar gaat doen.

wat denken jullie blijft ze bij aac of kiest zij voor een andere club?

• Tipsy

Het zal mij ook benieuwen!… Mooie speelster om naar te kijken!.. Zoals ik hier eerder las had kwiek belangstelling maar ik weet niet of dat een verstandige keus is voor haar aangezien kwiek ook bijna helemaal leeg loopt!… Als ze dan in de regio wil blijven ligt dalfsen voor de hand of Emmen natuurlijk!… Ben erg benieuwd!

• jopiedewit

ik denk dat ze ook in beeld is bij dalfsen, die zijn tenslotte goed bezig met versterkingen halen

• tante bep

Laten we hopen dat ze blijft bij AAC. Maar voor haarzelf is het beter dat ze bij een club speelt waar ze zich kan doorontwikkelen. Dat lijkt na de leegloop hier niet meer mogelijk :(

• dusss

Ik heb ook gehoord dat ze in gesprek is met SEW. Ligt wel een beetje uit de richting… Maar ja, als ze op de handbalacademie blijft, hoeft ze niet eens zo vaak naar Wognum…

• Kwiek

SEW zou zo maar kunnen maar lijkt me handiger dat die eerst een keepster zoeken, roelofs is vrij.Maar die zal wel geld willen zien.

• limburger

ik hoop dat ze naar een club gaat waar ze het arrogante kwijtraakt!

• Toontjelager

Misschien is VOC wat voor haar, daar wordt een leegloop verwacht!

• lianlian

En waar gaat inkske (loreal naar toe ?)

• HJ

Denk dat je de verkeerde informatie hebt