NK

• Havas Keeper

Ik hoop dat VVW gewoon komt, zo vaak speel ik niet meer tegen ze. In mijn tijd bij BKC speelde ik altijd tegen VVW 2 en waren altijd leuke wedstrijden omdat ze handballen en niet van die houthakkers zijn zoals Schagen of VZV.

Wel heb ik gehoord dat het NK bij Fulmen/Fidelitas is ivm hun 60-jarig bestaan

• vvwer.

ik weet niet of wij nog een beslissingwedstrijd tegen volendam moeten spelen wie de beste van Noord holland is

Vorig jaar mochten zowel volendam en VVW ivm te weinig teams

• vvwer.

het NK veld voor de A jeugd word dit jaar bij Con Celo in Waarland gespeeld

Als VVW 1e word mag VVW heen

• Handjes

Waar ligt dat? Welke regio?

Betekend dat de het NK B-jeugd en NK senioren in ieder geval in een andere regio zijn….toch?

• rob

De volgende locaties zijn geselecteerd:

Dames en Heren Senioren bij de vereniging Roef te Moergestel

Dames en Heren A-jeugd bij de vereniging Con Zelo te Waarland

Dames en Heren B-jeugd bij de vereniging Fulmen/Fidelitas te Amersfoort

• haha

NK veld bij de heren senioren is al jaren niet spannend meer. Dit weekend wordt de wedstrijd DIOS - Ventura gespeeld, De winnaar wordt kampioen en daarna ook Nederlands kampioen.

dus de finale wordt dit weekend al gespeeld

• hako

dames senioren 1 van ventura uit schiedam bijna geplaatst voor de nk (2 wedstrijden te spelen - 4 punten voorsprong - doelsaldo +82)

• Handjes

Beste Rob,

leuk die info, maar waar komt die vandaan? Op de site van NHV is nog niets hiervan terug te vinden…?

En weet je dan toevallig ook op welke dag het wordt gespeeld? Of is dat nog neit duidelijk?

Het zou fijn zijn als dat ook al bekend wordt gemaakt als het al bekend is natuurlijk. Kunnen mensen (waar nodig) vrij gaan vragen.

• vvwer.

13-14 juni

bericht van het NHV gekregen

• Handjes

Lijkt me stug hoor, dat ze dat zeggen, want 13 juni is zondag en 14 juni is een maandag, dat zal wel niet kloppen, denk je ook niet?!?! ::o nog ff en we spelen door de weeks X(